Citat:
Ursprungligen postat av
Koroman
Fint lag! Hur är gomez? Är tveksam pga hans WR och inga traits..

Skulle också gärna vilja veta hur han är att lira med, lite tråkigt med inga traits som du säger då det vore saftigt med power header men man kan ju inte få allt här i världen!
Ramos och Son är förövrigt ett sjukligt bra anfallspar i mitt andralag, Rode är också helt sjuk då han är överallt, men Perisic fungerade bättre för mig som LW i 4-3-3 än som LM då han i föregående formation fick utnyttja sitt skott mer men han gör ändå sitt jobb och Müller spurtar vilt på andra kanten och kommer förbi de flesta men trots helt okej styrka och balans tycker jag han blir bortknuffad från bollen ganska lätt.
Bakom anfallsparet ligger Raffael och lurar och han har överraskat mig väldigt positivt då han gjort 2-3 mål på inlägg snett inåt bakåt och även visat sina kapaciteter att tråckla sig förbi och skjuta fina finesskott utanför straffområdet så står ni i val och kval vilken billig CAM ni ska köpa till ert Bundesliga-lag tycker jag att ni lägger coinsen på Raffael, han kommer inte göra er besvikna!
Leno är ett monster i målet och mittbackarna håller hög klass, speciellt Matip som också känns väldigt trygg med bollen och vinner även det mesta på offensiva hörnor.
Papa är säker i brytningar och stark i luften men han känns ganska klumpig.
Ytterbackarna är jag väldigt nöjda med då Träsch sköter sin sida bra utan att utmärka sig speciellt men Schäfer är hur bra som helst däremot då han är en ruggigt stark offensiv injektion med stenhårda långskott och bra inlägg.
Här är laget:
http://www.futhead.com/14/squads/947764/