2013-10-06, 16:25
Medlem
PeterForsbergs avatar
Tja! Har inte lirat FUT 14 än, men visst börjar det klia klia lite i tummarna! Tänkte försöka skramla ihop några tusenlappar genom webappen och köpa ett så billigt guldlag som möjligt. Förmodligen BPL eller Serie A.

Som det verkar har de tagit bort det där med att spelare är "låsta" till en viss formation, så jag antar att det inte blir dyrare att bygga ett 41212 än ett 532 då? Har jag rätt i det?

Slutligen; vilka är dom bästa formationerna? 352 var ju FUT13's "flavor of the month". Vad är det som gäller i år?

Mvh,
Peter Forsberg
Citera
2013-10-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Cuadrado alla dagar i veckan! har Lichtseiner som reserv, funkar väl sådär.. kan ju lira back bra också.

men cuadrado har gjort 10 assist och 4 mål på 36 matcher,

CERCI ! Vänsterfotad högerytter, underbara skott har han. Rekommenderas starkt.
Citera
2013-10-06, 16:33
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Överdrivet jävla tjat om dessa jävla workrates, har inte så stor betydelse som vissa på detta forum tycker.

Jag har Diego Costa som har high high och han funkar utmärkt......
Haha. Workrates är nyckeln till framgång och har alltid varit, det är grunden till ett balanserat lag. Bara för att du har en spelare med High/High betyder det inte att workrates är skitsamma.
Citera
2013-10-06, 16:35
Medlem
Någon snäll själ som kan bygga ett hybridlag hur ni vill, dock ett krav att laget måste ha yttrar

BUDGET: 200k
Citera
2013-10-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Kan tyckas, men inte det minsta sugen på ett Ligue 1-lag och kemin är svårare att få till med så många länkar..

Gör ett lag med en liga, t.ex. bundesliga, bpl eller serie A endast och sen skaffar du en ligue 1 tränare. Får du inte bra kemi med Zlatan då? I en 4-1-2-1-2
Citera
2013-10-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
Tja! Har inte lirat FUT 14 än, men visst börjar det klia klia lite i tummarna! Tänkte försöka skramla ihop några tusenlappar genom webappen och köpa ett så billigt guldlag som möjligt. Förmodligen BPL eller Serie A.

Som det verkar har de tagit bort det där med att spelare är "låsta" till en viss formation, så jag antar att det inte blir dyrare att bygga ett 41212 än ett 532 då? Har jag rätt i det?

Slutligen; vilka är dom bästa formationerna? 352 var ju FUT13's "flavor of the month". Vad är det som gäller i år?

Mvh,
Peter Forsberg

5-3-2 är värdelöst tbh, skulle säga 4-1-2-1-2 är bäst att spela med. Men alla tycker olika.
Citera
2013-10-06, 16:45
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Lugnt, allt för en fellow madridista. Sjuk match igår btw.

Muriel som någon nämnde tidigare kan också vara bra, men jag gillar anfallare som är starka i huvudspelet.

Haha ja helt stört, var helt säker på torsk.. Men skön vändning

Okej, men lirar med Sau just nu som känns väldigt lik muriel. Så vill isåfall byta till någon mer annorlunda (som gomez). Jag gillar också anfallare som är bra på att nicka!

Citat:
Ursprungligen postat av BridgeKid
CERCI ! Vänsterfotad högerytter, underbara skott har han. Rekommenderas starkt.

Håller med!
Citera
2013-10-06, 16:48
Medlem
Boom, Messi såld och Ronaldo inköpt istället!

Har inte hunnit prova laget ännu, men det känns som det inte kan bli annat än magiskt! Bara Richards på högerbacken som förstör lite

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=dE8SzoalnKd5Ys3
Citera
2013-10-06, 16:49
Medlem
haammpes avatar
Fixat streamen nu , titta gärna in om ni vill
Spelar med dehär laget http://www.futhead.com/14/squads/932628/

Kanske säljer och köper ibra.

http://sv.twitch.tv/hampefifa
Citera
2013-10-06, 16:51
Medlem
Vilket chemistry kort använder ni på Benteke? Jag funderar på hawk eller hunter. Jag använder honom i en 4-3-3(4).
Citera
2013-10-06, 16:54
Medlem
Daniellows avatar
Någon som kan bygga ett Bundesliga eller PL lag till mig. Eller ännu bättre. En Hybrid av dom.

Får inte ihop något samt att jag har brist på nytänkande. Så någon vänlig själ som kan bygga bundes eller PL eller helst av allt en Hybrid av dessa?

Budget: 80K
Formation att föredra: 3-5-2. Med LM och RM
Citera
2013-10-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Boom, Messi såld och Ronaldo inköpt istället!

Har inte hunnit prova laget ännu, men det känns som det inte kan bli annat än magiskt! Bara Richards på högerbacken som förstör lite

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=dE8SzoalnKd5Ys3

Richards är bra som fan både defensivt och offensivt.

Tycker det är synd att när du har Ronaldo att du ej kör honom som winger. Kommer garanterat att göra en hel del mål på sin riktiga poss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in