Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
Hej igen, efter en veckas avstängning från forumet har man nu samlat på sig en massa funderingar och frågor angående FUT. Så jag börjar med en gång:
1. Inte för att det stör mig, men varför kan man inte få svenska kommentatorer på matcherna?
2. I EA-katalogen kunde man ju tidigare köpa coinsbonusar till FUTmatcherna, men detta är borttaget nu eller?
3. Vilken formation kör ni? Själv har jag testat en jävla massa olika och den verkligen enda vettiga anser jag är 4-3-3(4), även 4-3-3(2) funkar okej. Men t.ex. 3-5-2 som var så bra på FUT13 funkar ju inte alls?
4. Sami Khedria, sällsynt invalid. Spelade med honom cirka 15 matcher och han var ju en total katastrof. Utan minsta tvivel förstörde han mycket mer för mitt lag än vad han gjorde nytta. Sorgligt värdelös :/ Någon annan som lirat med honom och tycker han funkat bra? Hur använder ni honom? För egentligen passar han väldigt bra in i mitt tyska lag.
5. Med risk för att låta väldigt skrytsam och självgod måste jag säga att jag på tidigare FIFAspel har varit väldigt bra, en av de bättre helt klart. Vann alla matcher jag lirade och höll alltid tätt bakåt. I år har jag dock inte alls fått till det. Ligger knappt på plus totalt och spelar väldigt ostabilt, framförallt i försvaret. Någon mer som har problem med detta? Jag vet att cointainsystemet har försvagats, men detta använde jag mig inte av, så de är inte det som är problemet. Framåt skapar jag fortfarande mycket men läcker alltså fruktansvärt mycket bakåt, kan till och med vissa matcher röra sig om 3-4 baklängesmål.
6. Bara för mig det laggar i trade pile så att man inte kan se hur lång tid det är kvar på ens auktioner? Mycket störande. (Bara på konsolen) På webappen och mobilen kan man se tiden.
Var säkert något mer jag tänkte fråga, men kommer inte på de nu iaf. Om du orkar svara på någon/några av dessa frågor uppskattar jag det något enormt! =)
2.Det ska gå, jag har använt mig av bonusarna. De fanns i katalogen i början i vilket fall
5.Jajjemen, de har gjort det enklare att anfalla och svårare att försvara sig. Alla mina matcher slutar 6-4, 4-2, 4-4 osv. Hörnor och inlägg är svåra att försvara sig mot oavsett om man har vidic därbak som möter neymar i en nickduell.