Ursäkta om jag inte tar mig tid att kolla upp saker och ting, men sänds finalen på twitch? Och är det matchen som börjar fem eller är det försnacket? Tack på förhand.
Jag är så arg just nu, så arg att jag inte ens tänker kolla finalen. Så mycket jävla retards det är i Soloq, skall personligen söka upp varenda en av dem och spöa skiten ur dem någon gång i livet.
Jag är så arg just nu, så arg att jag inte ens tänker kolla finalen. Så mycket jävla retards det är i Soloq, skall personligen söka upp varenda en av dem och spöa skiten ur dem någon gång i livet.
Godnatt.
Sorry to hear that man.
Själv så startade jag upp litegrann i smyg nu igen. Tänkte ju inte börja med det här spelet igen, men kände att en match på dagen innan worlds inte kan skada. Och ja, ni ser ju själva hur det gick...
Har droppat ner till diamond 4 från 2an eftersom jag inte spelat LoL på väldigt länge, och undrar om det är någon skillnad på "priserna" om man är slutar i 4an eller säg Diamond 1?
Har droppat ner till diamond 4 från 2an eftersom jag inte spelat LoL på väldigt länge, och undrar om det är någon skillnad på "priserna" om man är slutar i 4an eller säg Diamond 1?
Nej det är det inte, det enda "priset" du förlorar är att om någon kör lolnexus i framtiden så står det att du var diamond 4 sesong 3 istället för 1.
Du menar belöningarna i slutet av säsongen? Ingen skillnad ifall du är i 5an eller 1an.
Edit: Tvåa på bollen såg jag!
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-10-05 kl. 12:01.
Själv så startade jag upp litegrann i smyg nu igen. Tänkte ju inte börja med det här spelet igen, men kände att en match på dagen innan worlds inte kan skada. Och ja, ni ser ju själva hur det gick...
Det blir inzoomat nå så fruktansvärt, går inte spela så här. :S
Jävligt tråkigt på ett bra spel.
Jag har försökt följande:
Ändrat resolutionen in game, där har den dock inte ändrats något, och även om jag ändrar så händer ingenting alls.
Ändrat resolutionen i config, även där var den dock rätt, och ingenting händer om jag ändrar där heller. Fortfarande samma inzoomning.
Jag har även ominstallerat spelet, och då ordnade det sig i en 4-5 games, sen blev det fucked up igen.
Om jag måste ominstallera spelet efter 4 matcher varje gång, så kommer jag naturligtvis sluta spela LoL.
Kan någon hjälpa mig?
Ja, jag har givetvis googlat. Det enda jag hittade var alltså att ändra config, och det har jag prövat.
Jag har för övrigt spelat LoL på denna dator i snart 2 år, och aldrig haft detta problem innan.
Väldigt tacksam för svar.
Känner inte igen detta problem, har du testat support forumet? Vet att efter patchen så var det lite strul, min upplösning var åt helvetet samt alla mina binds var borta. Testa reparera klienten, kanske kan va nåt (gå ju o gö medans man käkar o ser på ett tv-avsnitt av nåt).
~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^~~^
1) Skaffa Stack item som sword of the occult eller Mejai's
2) Skaffa 1 stack
3) S'a'lj det, sen ta tillbaka det,
4) Rinse,repeat bam 20 stacks
5)