2013-10-04, 19:48
  #11869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attackocopter
Yep polarn hade samma problem när vi duoQ. Han tog sig tid att repaira klienten vilket tog 20min. Mitt lag höll ställningarna 4v5 med endast 1 inhib som förlust och sedan lät vi polarn (adc) farma och deffade bara tills enemy throwade vid baron så vi vände och vann Hände för 2 timmar sen. Summa summarum = Reparera klienten så borde problemet vara ur världen

Hahaha fan vilket sjukt game Har både ominstallerat och Repairat och det gjorde fortfarande samma sak när jag var i Loading screen andra matchen..
Citera
2013-10-04, 20:11
  #11870
Medlem
5 raka i ranked trots dc trots lagg och trots att man ändå måste carrya.. Blir inget mer ranked nu tills dom här servrarna är fixade.. Får Attempting to reconnect lite då o då och fryslagg på några sekunder.
Citera
2013-10-04, 20:37
  #11871
Medlem
emmarrs avatar
pm:a om ni vill spela määää mig
Citera
2013-10-04, 20:41
  #11872
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
pm:a om ni vill spela määää mig

Them virgins gonna flood your mail
Citera
2013-10-04, 20:48
  #11873
Medlem
emmarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft.
Them virgins gonna flood your mail
hahaha, amen eller hur.. endast för att jag är grym adc isf
Citera
2013-10-04, 20:58
  #11874
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
hahaha, amen eller hur.. endast för att jag är grym adc isf

Det betvivlar jag inte. Haha ..
Citera
2013-10-04, 21:07
  #11875
Medlem
TimGunns avatar
Finalen är kl. 5 på morgonen för oss? Uppskattar om någon kan bekräfta det.
Citera
2013-10-04, 21:13
  #11876
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Finalen är kl. 5 på morgonen för oss? Uppskattar om någon kan bekräfta det.

Kan bekräfta.
Citera
2013-10-04, 21:40
  #11877
Medlem
Är det bara jag som fått smålagg sen senaste patchen? Tycker min dator borde klara LoL utan problem.
Citera
2013-10-04, 21:42
  #11878
Medlem
Absolutinte800s avatar
Tjena boys.

Varför ändras resolutionen på LoL för mig?

Det blir inzoomat nå så fruktansvärt, går inte spela så här. :S
Jävligt tråkigt på ett bra spel.

Jag har försökt följande:
Ändrat resolutionen in game, där har den dock inte ändrats något, och även om jag ändrar så händer ingenting alls.
Ändrat resolutionen i config, även där var den dock rätt, och ingenting händer om jag ändrar där heller. Fortfarande samma inzoomning.
Jag har även ominstallerat spelet, och då ordnade det sig i en 4-5 games, sen blev det fucked up igen.
Om jag måste ominstallera spelet efter 4 matcher varje gång, så kommer jag naturligtvis sluta spela LoL.

Kan någon hjälpa mig?
Ja, jag har givetvis googlat. Det enda jag hittade var alltså att ändra config, och det har jag prövat.
Jag har för övrigt spelat LoL på denna dator i snart 2 år, och aldrig haft detta problem innan.

Väldigt tacksam för svar.
Citera
2013-10-04, 23:38
  #11879
Medlem
Mdenstores avatar
Ursäkta om jag inte tar mig tid att kolla upp saker och ting, men sänds finalen på twitch? Och är det matchen som börjar fem eller är det försnacket? Tack på förhand.
Citera
2013-10-05, 00:04
  #11880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mdenstore
Ursäkta om jag inte tar mig tid att kolla upp saker och ting, men sänds finalen på twitch? Och är det matchen som börjar fem eller är det försnacket? Tack på förhand.

Den sänds på Twitch, Youtube och Azubu.tv.
Det är försnacket och hela evengemanget som börjar kl 5, lagom tid till champion select brukar vara cirka en halvtimme senare - alltså 05.30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in