2013-10-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullmuncher
Jag skulle gissa på att allting lagras, och att problem ligger i att få "tillbaka" informationen sen när man försöker logga in. Synkningen, precis som du skrev. Kanske bara är önsketänkande iofs..

Ja det är något sådant som jag tänker mig.

Oavsett om informationen är finns kvar eller är borta så ska jag fan ha en lvl 40 char med 1.000.000 på, det får dem fan lösa. Kanske inte just nu när de håller på att ordna med allt kaos, men när det löst sig och lugnat ner sig. Önsketänk, vad tror ni?

Det är ju inget stor sak för deras admins eller supportpersonal att fixa om tiden finnes.
Citera
2013-10-04, 19:43
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toum
Hade en char över lvl 40 i går och över 1.000.000 intjänat, nu är den borta. Jag vägrar fan att fortsätta spela innan patchen kommer, i hopp om att det är något problem med deras synkning i cloudet och att inte förstöra detta med en eventuell nyskapning av en char. Hoppas fan detta löser sig när Xbox patchen kommer.

Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Någon här som fått sin gubbe raderad, och vid en senare inloggning fått den tillbaka?
Enligt supporten kommer den att komma tillbaka:
http://i.imgur.com/zN76RlF.png
Citera
2013-10-04, 19:44
Medlem
Donnos avatar
Går ju att komma in och spela fint nu, men när jag klarar första uppdraget efter racet fastnar jag på en "laddnings-skärm" som visar online tips och en utzoomad stad. Det enda jag kan trycka fram är telefonen. Hänt två gånger nu, fick göra om allt första gången, gubben försvann men jag hade tydligen pengar kvar på banken? Lirar PS3..
Citera
2013-10-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det borde lösa sig när servarna börjar funka igen, om du skall skapa en gubbe se till att göra det på slot 2.

Håller tummarna för det. Tror jag avstår, tar inte den risken.. för mycket tid investerad redan på denna gubbe för att ens vara villig att öka risken för ytterligare problem om så ens med 0.00001%.
Citera
2013-10-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Enligt supporten kommer den att komma tillbaka:
http://i.imgur.com/zN76RlF.png

Tack för informationen PUSClFER| Har letat en hel del, men inte hittat så precis information som du lade fram. Bockar och bugar!
Citera
2013-10-04, 19:47
Medlem
Det är fan skamligt att det fortfarande inte går att spela. (Xbox) Jag tänkte att första dagen så är det väl lugnt, lite smått irriterad bara men nu är jag så förbannad på detta skitspel.

Aja... Hoppas det blir roligt när det väl fungerar.
Citera
2013-10-04, 19:47
Medlem
DAGGER-5s avatar
Någon som har någon aning vad som kan ha hänt min polare, Hans bilar går skit långsamt verkar inte som den växlar när han kör
Citera
2013-10-04, 19:48
Medlem
Citat:
Hade en char över lvl 40 i går och över 1.000.000 intjänat, nu är den borta. Jag vägrar fan att fortsätta spela innan patchen kommer, i hopp om att det är något problem med deras synkning i cloudet och att inte förstöra detta med en eventuell nyskapning av en char. Hoppas fan detta löser sig när Xbox patchen kommer.

Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Någon här som fått sin gubbe raderad, och vid en senare inloggning fått den tillbaka?

Du kommer att få göra om utseendet och ranka upp igen men du kommer ha kvar dina pengar
Citera
2013-10-04, 19:51
Medlem
varför fastnar jag på racet!? varit där 40 min nu
Citera
2013-10-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Du kommer att få göra om utseendet och ranka upp igen men du kommer ha kvar dina pengar

Håller mig till vad PUSClFER| postade och vad deras supportpersonal sa. Det är runt lvl 40 det börjar bli roligt, mer komplexa missions och dessutom bättre utdelning, inte bara samma jävla grindande på lowlvlmissions. Så leveln ska jag fan ha tillbaka den med.
Citera
2013-10-04, 19:55
Medlem
Citat:
Håller mig till vad PUSClFER| postade och vad deras supportpersonal sa. Det är runt lvl 40 det börjar bli roligt, mer komplexa missions och dessutom bättre utdelning, inte bara samma jävla grindande på lowlvlmissions. Så leveln ska jag fan ha tillbaka den med.

Samma sak hände mig, gubben blev borttagen och jag var tvungen att starta om, hade kvar mina pengar dock..

antar att du kan vvänta och se vad som händer
Citera
2013-10-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Samma sak hände mig, gubben blev borttagen och jag var tvungen att starta om, hade kvar mina pengar dock..

antar att du kan vvänta och se vad som händer

Problemet är då att jag investerat mina stålar i en den dyraste lyan, en bullet och en corqette.

För jag antar att du ej fick behålla dina eventuella ingame inköp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in