Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45530351]Att dölja andra skriver jag på utan att blinka, det skulle skapa en mer naturlig och helt klart mer spännande upplevelse.
Auto aim däremot måste jag ha då pc är mitt huvudforum
och kom igen, hur fan siktar man snabbt och precist med en toystick?
Hursomhelst borde man ha möjligheten när man hostar en server/freeroam.
Nej det blir ju en utmaning men det fungerade väldigt bra i i RDR online faktiskt, det jag upplever i GTA 5 när man kör death match är att den absolut bästa taktiken är ju bara att ställa sig bakom en vägg, så fort du ser en spelare så auto siktar du och dödar honom enkelt. Alla sitter ju bara och campar för när man väl stöter på varandra så handlar det om mikrosekunder och den som ser den andra först vinner alltid!
Börjar man röra på sig och springer över en öppen yta så dödas man inom någon sekund då alla ändå bara sitter och campar bakom någon vägg
Gör som sagt samma sak själv då det är det absolut bästa sättet att vinna men det blir ju lagom tråkigt efter ett tag. Utan Auto-sikte så spelar ju endast skicklighet någon roll, nu är det den som sitter och campar på den bästa positionen som lyckas döda flest. Man borde i alla fall få välja.
Men det kanske går att välja i death match? Hur som helst borde det gå i free roam också