2013-10-03, 21:19
Medlem
muntiis avatar
Varför höjer folk FOR/MOFOS/HEJ till skyarna? Visst de kör på men det ser ju ut som RENT JÄVLA SKRÄP
Citera
2013-10-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
När jag träffade dom så värkade dom ego fyllda idioter utan någon talang.

Antagligen så söker don berömmelse som alla talanglösa nybörjare gör.

I längden så håller inte sånna här lirare, dom tröttnar och slutar med något som var en gång i tiden modet för att passa in i coola gänget ,alla gjorde det".

Vilken berömmelse? Det finns ju ingen som följer dessa saker förutom fjortisar? Eller hur ser kändisskapet ut i dessa kretsar. Är det verkligen beundran?
Citera
2013-10-03, 21:36
Medlem
Skottis1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspire13
nej inte direkt! men HGK kör på,det kan du ju inte missat.. annars körs ju endel linje av typ Keno och Cutes just nu. sen finns det ju lite PGA lite överallt i trestad ,tråkigt att den rooftoppen på trestads center buffades

Brukar endast åka en väg (Dalaberg) och hämta saker och sedan åka hem igen, går inte runt så ofta hehe
Men ändå fett att folk kör på där borta, om det nu vore så i vbg/thn.. wellwell får väl väcka liv i det gamla gardet
Citera
2013-10-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottis1488
Brukar endast åka en väg (Dalaberg) och hämta saker och sedan åka hem igen, går inte runt så ofta hehe
Men ändå fett att folk kör på där borta, om det nu vore så i vbg/thn.. wellwell får väl väcka liv i det gamla gardet

haha hämta saker på dalaberg ! det tycker jag, finns ju endel målare faktiskt men vet inte vad dom sysslar med haha
Citera
2013-10-03, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av decieversyndrome
Vilken berömmelse? Det finns ju ingen som följer dessa saker förutom fjortisar? Eller hur ser kändisskapet ut i dessa kretsar. Är det verkligen beundran?

Talang är det inte.
Citera
2013-10-03, 22:08
Medlem
Skottis1488s avatar
Citat:
haha hämta saker på dalaberg ! det tycker jag, finns ju endel målare faktiskt men vet inte vad dom sysslar med haha

Hehe! Jo det är ju så, men övning ger färdighet, även om de flesta kanske skulle hållit kvar i pennan ett litet tag till
Citera
2013-10-03, 22:20
Medlem
Citat:
Hehe! Jo det är ju så, men övning ger färdighet, även om de flesta kanske skulle hållit kvar i pennan ett litet tag till

sant sant! finns ju grabbar som kan lira här i trakterna också men var dom har gömt sig vettefan haha! pga körde ju på friskt ett tag iallafall
Citera
2013-10-03, 22:23
Medlem
Skottis1488s avatar
Citat:
sant sant! finns ju grabbar som kan lira här i trakterna också men var dom har gömt sig vettefan haha! pga körde ju på friskt ett tag iallafall

Jodå PGA vet jag att de körde, drar nog dit nästa vecka tror jag och sätter färg på väggarna, dock kommer jag mest hänga vid någon laglig tunnel och lägga upp något fett!
Citera
2013-10-03, 22:28
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Haha dalaberg :P Men det bästa sättet att hitta nya pieces/tags är att bara åka runt på random busslinje i ua. Gör man det så hittar man en djävla massa saker

Någon som vet något om dear/daet? Har han eller dom slutat helt?
Citera
2013-10-04, 00:26
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Varför höjer folk FOR/MOFOS/HEJ till skyarna? Visst de kör på men det ser ju ut som RENT JÄVLA SKRÄP

Dessa tre crews har varit aktiva från Skåne till norra Norrland i åratal. Vissa pieces har en väldigt oseriös stil vilket jag tycker är rätt kul, men givetvis ser jag hellre en "välgjord" målning av dem än deras enminutspieces.

http://statigr.am/viewer.php#/detail/557896633676605427_15327952

Tycker denna är skitrolig faktiskt.
Citera
2013-10-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Orka rasco eller banksy, internet kändisar.

Bst kan inte köra men dom kör iaf vilket är ett plus.

Orka med er alla som har ens luft på internet, ni gör inte skit endå och tror sig veta allt.

Mode töntar

De har i alla fall en "fame" med rätt. De har ju talang till skillnad mot vissa. Till och med du håller med om att BST är kassa.
Citera
2013-10-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frizk
Någon som har bild eller vet något ifall WO crew eller EWA crew har en fotolog? De rör sig främst Nackatrakterna

lite sent ute med svar kanske å tror inte floggarna uppdateras så flitigt längre men fotolog.com/nacka131 och fotolog.com/nackamfs, peace!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in