Händer det att även uniformerad polis tar in folk från gymmen?
Idag på gymmet kom det 5 snutar utanför gymmet o glodde in, sen kom de in två stycken och stod o glodde ut i gymmet.
Jag blev minst sagt nojjig gick så diskret jag kunde o satte mig i benpressen(med ryggen och maskinen mot snutarna), väntade bara på att få en hand på axeln, men inget hände, o sen gick dom.
Klart det händer. Varför skulle inte en uniformerad polis kunna ta in någon på provtagning?
Kollade på lappen som sitter uppe nu och det verkar vara RF ändå. Staten och RF har bildat en nationell antidopingorganisation som kan utföra tester även på privata gym som de har avtal med.
Kollade på lappen som sitter uppe nu och det verkar vara RF ändå. Staten och RF har bildat en nationell antidopingorganisation som kan utföra tester även på privata gym som de har avtal med.
Jag har sett förslaget, men ingenstans kan jag se att detta skall ha genomförts.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!