2013-10-03, 19:52
Medlem
Usch vad trött jag är på att spela mot såna som bara slår krossbollar hela tiden med ett av de olika 433 systemen.

Jaja hur som. Skulle behöva hjälp råd av någon av alla duktiga lirare här på FB. Tror ni att RvP och Eto`o skulle funka bra som anfallspar? Eller lämpar sig RvP bäst som ensam striker. Är även sugen på att para ihop Drogba o Doumbia i ett 4121 system men har svårt att få till det med någon bra cam. Men viktigast är ändå frågan om Eto`o o RvP. Skulle jag satsa på det så får jag göra mig av med mitt bundeslag för att finansiera det. Så tar tacksamt emot era synpunkter på det.

Ha de gått o krossa mindre
Citera
2013-10-03, 20:03
Medlem
gummibootens avatar
Hej där, köp blåbär!

Har någon testat Jesé Rodriguez i Real? Ett litet utlåtande isf tack.
Citera
2013-10-03, 20:04
Medlem
I vilken formation och på vilken position tror ni jag får ut mest av Zlatan?
Citera
2013-10-03, 20:07
Medlem
Tänkte köpa en ny CAM till mitt serie a /italienska lag. Just nu står det mellan Hamsik och Hernanes, vem är bäst? spelar lite olika formationer.
Citera
2013-10-03, 20:09
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Tänkte köpa en ny CAM till mitt serie a /italienska lag. Just nu står det mellan Hamsik och Hernanes, vem är bäst? spelar lite olika formationer.
Kör Hernanes som CM o där e han jävligt bra, bra passningar och sjuka skott och helt ok på försvara, kan även rekomendera Ljajic som är jävligt bra o kostar runt 1k
Citera
2013-10-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Kör Hernanes som CM o där e han jävligt bra, bra passningar och sjuka skott och helt ok på försvara, kan även rekomendera Ljajic som är jävligt bra o kostar runt 1k

Har redan Pogba, De rossi, Marchisio samt montilivo på innermittfältet.. känns inte som att jag kan få plats med mer där inne..!
Citera
2013-10-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metin2Creatus
Vad fan hände med mynt-bonusen som fanns?
Fungerar det inte än? skumt om dom tagit bort det permanent. Jag köpte köpte många för några dagar sen så nu får jag ca 1500 per match, ligger på level 87 så det fanns många att köpa.
Citera
2013-10-03, 20:16
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow

Man gör den klassiska fulingen och drar upp den evigt unge Pirlo!
Citera
2013-10-03, 20:23
Medlem
Bästa högerbacken i la liga? Inte Alves!
Citera
2013-10-03, 20:29
Medlem
Gah! Köpte precis Messi! Hoppas han infriar förväntningarna, oerhört jobbigt att se coinsen försvinna så snabbt
Citera
2013-10-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Gah! Köpte precis Messi! Hoppas han infriar förväntningarna, oerhört jobbigt att se coinsen försvinna så snabbt

Haha jag köpte för 5 minuter sedan! Ska spela honom med Zlatan på topp....
Citera
2013-10-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Haha jag köpte för 5 minuter sedan! Ska spela honom med Zlatan på topp....

Låter som en magisk kombination! Jag är lite rädd för att han ska åka på stryk av stora, starka försvarare, men samtidigt är det Messi vi pratar om, vad kan gå fel liksom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in