2013-10-03, 16:00
Medlem
Albozs avatar
Helvetes jävla skitspel. Har provat alla jävla metoder men kommer inte in! Har raderat karaktären och provat hundra gånger men de står bara Launching Session och så laddas det. Sen måste man tillslut stänga av Xboxet MEDANS det står Launching Session vilket man absolut inte ska eftersom att det står: "Dont turn your console off" - MEN MAN HAR JU INGET JÄVLA VAL!

HJÄLP!!
Citera
2013-10-03, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svartmarknad
Låter som på folk nu att de verkar funka o komma in hyfsat bra på online? försökte senaste igår kväll o då var totalt dött. Kan någon berätta om de börja bli bättre eller om vissa har bara tur när dom kommer in?

Dom snackar säkert bara. Jag har försökt flera gånger idag vid olika tidpunkter. Igår kom jag in på dagen men sedan på kvällen var min karaktär borta.
Citera
2013-10-03, 16:02
Avslutad
Hur kan era gubbar raderas ? Enda problemet jag har haft det är när Cloud server är stängt och inte kan spela med min gubbe men när den är uppe så kan jag spela den igen utan problem.

Ni kanske bara tror den är borta när cloud server är nere,Eller ?.
Citera
2013-10-03, 16:02
Medlem
Någon mer som fastnar på "Waiting for other players"? Är det någon ide att vänta 20-30min eller mer?
Citera
2013-10-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Helvetes jävla skitspel. Har provat alla jävla metoder men kommer inte in! Har raderat karaktären och provat hundra gånger men de står bara Launching Session och så laddas det. Sen måste man tillslut stänga av Xboxet MEDANS det står Launching Session vilket man absolut inte ska eftersom att det står: "Dont turn your console off" - MEN MAN HAR JU INGET JÄVLA VAL!

HJÄLP!!

hur länge har du väntat på "Lanching Session" då? jag kan få vänta upp emot en timme innan det funkar. det är bara sitta vid datorn eller nått medan du väntar.
Citera
2013-10-03, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Någon mer som fastnar på "Waiting for other players"? Är det någon ide att vänta 20-30min eller mer?

Jag hadde endast det problemet dag ett men dagen efter så laddade jag ner om patchen samt rensade HDD cache på Xbox 360 och nu funkar det mycke bättre. Lagg fritt till och med. Eller ja lite kan det lagga.
Citera
2013-10-03, 16:06
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Är jag ensam om att inte ha spelat en enda sekund? Verkar fungera bättre nu för de flesta iallafall.

Jag har försökt komma in titt som tätt minst 70-80 gånger, alla tidpunkter på dygnet sedan tisdag morgon fram till precis nu, men jag har inte varit i närheten av att starta det första racet ..och då har jag även testat alla tips om att rensa cache, radera och återinstallera uppdateringen, radera och skapa ny karaktär, starta online funktionen på alla tänkbara sätt, osv.
Extremt jävla tröttsamt.
Citera
2013-10-03, 16:06
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Hur kan era gubbar raderas ? Enda problemet jag har haft det är när Cloud server är stängt och inte kan spela med min gubbe men när den är uppe så kan jag spela den igen utan problem.

Ni kanske bara tror den är borta när cloud server är nere,Eller ?.

Ens egna kommer tillbaka när Cloud funkar om jag förstått rätt.
Starta mitt ps3 för en stund sedan och då laddade den min gubbe som jag spelade med tidigare idag och som jag var på level 4 med.
Citera
2013-10-03, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag har försökt komma in titt som tätt minst 70-80 gånger, alla tidpunkter på dygnet sedan tisdag morgon fram till precis nu, men jag har inte varit i närheten av att starta det första racet ..och då har jag även testat alla tips om att rensa cache, radera och återinstallera uppdateringen, radera och skapa ny karaktär, starta online funktionen på alla tänkbara sätt, osv.
Extremt jävla tröttsamt.

Vad har du för bredband ? kanske det som kan krångla till det ? Själv kör man 100/10mbits/sec så det funkar bra.

Bara en gissning.
Citera
2013-10-03, 16:08
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoxpuff07
hur länge har du väntat på "Lanching Session" då? jag kan få vänta upp emot en timme innan det funkar. det är bara sitta vid datorn eller nått medan du väntar.

Har väntat max 5 minuter sen stänger jag av skiten. Men om jag väntar en timme och tillslut kommer in o klarar det där jävla Racet, kommer jag få vänta 1 timme nästa gång jag vill spela också? Vill veta om det är värt att vänta i 1 timme..
Citera
2013-10-03, 16:09
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Har väntat max 5 minuter sen stänger jag av skiten. Men om jag väntar en timme och tillslut kommer in o klarar det där jävla Racet, kommer jag få vänta 1 timme nästa gång jag vill spela också? Vill veta om det är värt att vänta i 1 timme..

Jag väntade i 15 min sen funkade de för mig. Och säger bara att det är värt väntan!
Citera
2013-10-03, 16:10
Avslutad
Lider verkligen med er inte får spela GTA online pga allt strul. Men jag är glad funkar utan problem . Kanske bara ni som är på första racet som spökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in