2013-10-03, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Man går in på Rockstar social club och skapa eller gå med FB forum som har FB logga sedan avända din crew logga på spelet.

Jaså. Är det så. Intressant. Säkert någon redan som har gjort ett hakkors.
Citera
2013-10-03, 15:49
Medlem
Masochistens avatar
Masochisten, PS3, har mick

*Edit
ARGH varför blir jag kickad ur online efter varje mission!
Citera
2013-10-03, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Inne och lirar nu, adda GuNsLiNgEr_SWE om ni vill röja lite
Har mick.

Säg gärna vilken konsol också. Räcker inte bara säga sitt namn. Spelet finns ju på både PS3 och Xbox 360

EDIT. Såg du ändrade . Har inte GTA V på PS3 tyvärr men äger PS3 det gör jag ! .
Citera
2013-10-03, 15:50
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jag lyckades äntligen komma in igår, ingen tutorial utan jag släpptes ner vid Vinewood-skylten och sen var det igång. Bara massa buggar och skit. Utöver att det är buggigt och knappt någonting fungerar som det ska var de grejerna vi körde fruktansvärt tråkiga. Cykla, hoppa fallskärm och deathmatch. Vilket piss... Sen är hela upplägget rätt flummigt, man fattar inte mycket i början, men det ger väl sig.

Sedan är socialclub helt urbuggat, vår crew existerar tydligen inte in-game (står bara att man inte är med i någon crew) och via socialclub kan man inte ändra emblem m.m.

Tror jag skiter helt i online i ett par veckor eller tills det är bekräftat att allting fungerar, för som det är nu blir man ju bara förbannad när man försöker spela.
när du bara startar mitt i skogen är det för att du är inte uppkopplad till serven utan du spelar tillfälligt utan storyline utan riktig gubbe du spelar rakt från cdn drf är det buggit etc men om du lyckas logga in i online så börjar man med att lamar plockar upp dig i flygplatsen sen kör han dig till ett race och där börjar handlingen....
Citera
2013-10-03, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Jag är på nu, adda Masochisten.
Vore bra om ni lägger till vilken konsoll ni har efter ert nick. Så slipper man fråga.

Adda grolongo på psn om ni vill köra.
Citera
2013-10-03, 15:52
Avslutad
Bara jag som kan lira GTA online utan problem utan lagg osv ? När GTA Online är uppe dvs Cloud server är inte nere.

Verkar som tyvärr många av er har massa problem .

Men visst är GTA online inte perfekt långt ifrån det saknas en hel del. Men funkar tillräckligt bra för att njuta.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-10-03 kl. 15:56.
Citera
2013-10-03, 15:56
Medlem
Gergans avatar
De som fastnar vid det första racet, starta om konsollen och när det står Launching Session, vänta upp till 1 timma. Tog typ 10 min för mig sen fungera det.
Citera
2013-10-03, 15:56
Medlem
Masochistens avatar
Jag tänkte dra igång ett mission eller job på PS3 nu, skriv ert namn så addar jag er till sessionen så ser vi vad som händer! Tror det blir en team deathmatch.

EDIT
Acceptera när ni får job request från Masochisten om ni har skrivit ert namn här.
Citera
2013-10-03, 15:57
Bannlyst
Min gubbe är borta av någon jävla anledning. Så nu måste jag göra om allt. Hade dock inte kommit så långt. Tycker bara det är drygt i början.
Citera
2013-10-03, 15:59
Medlem
Awbetts avatar
Är jag ensam om att inte ha spelat en enda sekund? Verkar fungera bättre nu för de flesta iallafall.
Senast redigerad av Awbett 2013-10-03 kl. 16:00. Anledning: a
Citera
Medlem
svartmarknads avatar
Låter som på folk nu att de verkar funka o komma in hyfsat bra på online? försökte senaste igår kväll o då var totalt dött. Kan någon berätta om de börja bli bättre eller om vissa har bara tur när dom kommer in?
Citera
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Min gubbe är borta av någon jävla anledning. Så nu måste jag göra om allt. Hade dock inte kommit så långt. Tycker bara det är drygt i början.

Heter Svensson__ på PSN. Lägg till om ni vill spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in