2013-10-03, 01:12
Medlem
Masochistens avatar
Är cloud uppe än?
Citera
2013-10-03, 01:17
Medlem
dequelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Är cloud uppe än?

Nä. Loggade ut och in just. Mitt garage försvann samt 30k. Ska nog vänta ett tag med att göra något online, haha.
Citera
2013-10-03, 01:48
Medlem
budadis avatar
Jag fattar fan inte varför vissa verkar så "förstående" kring att online-läget inte fungerar för 5-öre. Förbokade ex, Off/online-mode släppt 2v isär.... Spelhelvetet var då fan inte billigt om man förbokade, klart fan folk är arga. Vad är det för jävla skit? Har man betalt ska man fan kunna använda det också. Visst, jag hade tålamod (24h tops) att vänta, men nu är det fan katastrof verkar det som (Försökte logga in ett par min igår, ej prövat sen dess). Har inget som helst överseende med bortförklaringarna som ges.

Ska nog åka och köpa en splitt ny bil hos en bilhandlare, sen hoppas man tar sig till jobbet
Citera
2013-10-03, 01:58
Medlem
Fick några minuter härligt gta känsla blir dock vänta ett par dagar till tills allt blivit bra nickar Mcbrownish på ps3, blev en åktur med några Fb:are ute i bergen med lite polis kul som fan !
Citera
2013-10-03, 02:03
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish
Fick några minuter härligt gta känsla blir dock vänta ett par dagar till tills allt blivit bra nickar Mcbrownish på ps3, blev en åktur med några Fb:are ute i bergen med lite polis kul som fan !

Hahaha var det du? Tror jag råkade skjuta dig en gång sedan fick du åka med då jag körde jeepen

Är många buggar fortfarande, så spela inte för mycket gott folk! Man vill inte tappa allt
Senast redigerad av Hej_tjo 2013-10-03 kl. 02:05.
Citera
2013-10-03, 02:06
Medlem
mejds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish
Det var jag som var mejds18, råkade köra över dig när jag laggade till, då drog du pistol mot mig!
Citera
2013-10-03, 02:24
Medlem
_slipknot1_s avatar
Riktigt roligt den tiden jag kunnat spela nu i natt! Vet inte vart jag hamnade riktigt och det kom och försvann folk i rasande takt. Kommer bli roligt som fan så fort det fungerar!
Citera
2013-10-03, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Jag fattar fan inte varför vissa verkar så "förstående" kring att online-läget inte fungerar för 5-öre. Förbokade ex, Off/online-mode släppt 2v isär.... Spelhelvetet var då fan inte billigt om man förbokade, klart fan folk är arga. Vad är det för jävla skit? Har man betalt ska man fan kunna använda det också. Visst, jag hade tålamod (24h tops) att vänta, men nu är det fan katastrof verkar det som (Försökte logga in ett par min igår, ej prövat sen dess). Har inget som helst överseende med bortförklaringarna som ges.

Frågan folk ställer sig är nog: vad är det för mening med att gnälla här i supporttråden? Vi kan inget göra. Dra iväg ett mejl till Rockstar och hälsa från mig med.
Citera
2013-10-03, 03:35
Medlem
Alltså, herrejävlagud. Jag orkar inte ens diskutera alla buggar just nu, men menar dom allvar med att Aim-assist kommer vara igång i onlineläget?!?!? Var inne och spelade på random server och märkte att det fungerade att autoaima.

Hur fan har dom tänkt där? Var är pvp'n i att min kontroll aimar åt mig?
Citera
2013-10-03, 03:45
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Alltså, herrejävlagud. Jag orkar inte ens diskutera alla buggar just nu, men menar dom allvar med att Aim-assist kommer vara igång i onlineläget?!?!? Var inne och spelade på random server och märkte att det fungerade att autoaima.

Hur fan har dom tänkt där? Var är pvp'n i att min kontroll aimar åt mig?

Konstigt, Aim-assist har inte varit igång för mig någon gång? Du har inte ställt in så att du kanske bara spelar med folk som har Aim-assist på?
Citera
2013-10-03, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Konstigt, Aim-assist har inte varit igång för mig någon gång? Du har inte ställt in så att du kanske bara spelar med folk som har Aim-assist på?

Jag har ingen aning alltså. Jag kan för det första inte ens köra dom första delarna i onlineläget, dvs jag har inte gjort tutorial. Enda sättet som fungerar för mig att spela på är bara "Go!" dvs jag kastas rätt in i en random server.

Och dom 2 gångerna jag har kört så har det varit aim assist. Var to.m tvungen att trippelchecka att det verkligen var aim assist mot spelare, och det var det, dödade flera stycken med aim assist.

Om det är så att vi kommer spela online, mot varandra, med varandra och ha aim assist, så förstår jag faktiskt inte vad spelet går ut på om vi ens ens behöver aima själva. Jag ditchar spelet om det inte finns alternativet att spela på servrar där INGEN har aim assist.
Citera
2013-10-03, 06:52
Medlem
Draedons avatar
Jag lyckades äntligen komma in igår, ingen tutorial utan jag släpptes ner vid Vinewood-skylten och sen var det igång. Bara massa buggar och skit. Utöver att det är buggigt och knappt någonting fungerar som det ska var de grejerna vi körde fruktansvärt tråkiga. Cykla, hoppa fallskärm och deathmatch. Vilket piss... Sen är hela upplägget rätt flummigt, man fattar inte mycket i början, men det ger väl sig.

Sedan är socialclub helt urbuggat, vår crew existerar tydligen inte in-game (står bara att man inte är med i någon crew) och via socialclub kan man inte ändra emblem m.m.

Tror jag skiter helt i online i ett par veckor eller tills det är bekräftat att allting fungerar, för som det är nu blir man ju bara förbannad när man försöker spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in