Har redan spytt en del galla över detta spel, men nu är råttet mågat!!!!!!!!!!
FYYY FAN! Sämsta jävla fifa't sen... Ja 2010??
ALLT som gjorde fifa roligt är borta. Det bygger INGET på kunskap längre utan 90% Är att ha en stark bra huvudspelare i boxen, inlägg och nickmål. 90% av målen jag släppt in är nickmål. Över 50% av målen jag gjort är nickmål och då slår jag i princip aldrig ett inlägg, utan är en sådan spelare som helt enkelt vill showa. Men det är putts väck. Jag har gett detta spel över 80 matcher nu men det är FRUKTANSVÄRT!!!!!!!!!!
Drexler........... suck! Efter att ha fått typ 10 mål i nacken från honom bestämde jag mig för att köpa honom och bygga en tysk-hybrid. För fan........... finesskot i princip varifrån som helst så sitter den. Så jävla suck.
Kan totalt mörda en motståndare över 60% i bollinnehav. 15-20 skott på mål han får ett par kontringar inlägg, mål, vinner matcher.
Ta en sån som Bernard! DRÖMMEN på 2013. Totalt meningslös spelare idag.
1. Skottfinterna är totalt meningslösa.
2. Att dom tagit bort L2-funktionen så att man liksom lunkar fram och kan göra dom där kvicka vändningarna är för mig en gåta.
3. Trots sin snabbhet och smidighet kan han inte springa ifrån någon.
Kalla mig gärna pacewhore, eller att jag e kass. Tro vad ni vill,
men detta är avskyvärt. Spelare som Ronaldinho, Jadson, D'alessandro som man trollade med för ett par månader sedan jahapp.
Får väl bygga ett lag med:
Klose - Gomes
Ha totalt menlösa spealre som Armero och Cuadrado på vars en kant, pirlo och hernanes i mitten
sen bara mata inlägg på skithusen där inne.
Nä men ja varför inte, det verkar vara roligt.
ÄR SKIT EA, SUG KUK jävla idioter förstöra ett spel så.
Ger väl det förhoppningsvis en 20 matcher till i helgen, men om inget annat så
har vi iaf någon lycklig vinnare här på FB som kan få inkassera mina 150k.
FUCK OFF!