2013-10-02, 13:34
Medlem
Ruggeugglans avatar
Värsta spelreleasen jag har varit med om någonsin garanterat! Har försökt hela tiden sen igår på morgonen utan att ha spelat en endaste sekund. Värdelöst!

Sätt inget datum som inte går att hålla.
Citera
2013-10-02, 13:38
Medlem
Fladdermasks avatar
Jag kommer helelr fortfarande inte in.... xbox. Och så sitter mina kompisar och spelar förfullt utan lagg och liknande..
Citera
2013-10-02, 13:42
Medlem
Skranks avatar
Ska vi slå vad om att det successivt kommer börja fungera bättre och bättre de närmaste dagarna för att sedan krascha totalt i helgen igen?

Vad för funktion fyller racet i början? För de som väl kommer förbi detta jävla race fungerar spelet mycket bättre. Det känns som att proceduren då alla online-spelare ska in på något minigame i början fuckar upp väldigt mycket. Nej, jag har fortfarande inte ens kommit in online över huvud taget.

Nu i efterhand var det nog jävligt korkat att släppa onlinedelen på ett senare datum. Anstormningen hade garanterat inte blivit lika enorm om onlinedelen redan varit upplåst då man köpte spelet då de flesta garanterat velat spela lite single player först.
Citera
2013-10-02, 13:42
Medlem
Ihavenonames avatar
Fan, skiten står ju bara och tuggar på "waiting for players" vid första racet. Det måste ju vara fler än jag som försöker lira racet så det problemet borde inte ens finnas.
Citera
2013-10-02, 13:46
Medlem
Sjukt irriterande asså på varje sida skriver någon ''det funkar på xbox iallafall''
För sista gången, DET SPELAR INGEN ROLL! Några kommer in och några inte så är det bara.
Spelar ingen roll om du heller har xbox eller PS3. Sjukt många av mina kompisar lirar just nu

Edit: Haaa nu kom jag in också problem fritt! Som jag skrev heeelt olika några kmr in och andra inte
Citera
2013-10-02, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Värsta spelreleasen jag har varit med om någonsin garanterat! Har försökt hela tiden sen igår på morgonen utan att ha spelat en endaste sekund. Värdelöst!

Get a grip. Vilket datum de än hade satt så hade de blivit överbelastat första dagen när alla vill in samtidigt för att skapa sina karaktärer. Finns inget företag som skalar upp sin maskinpark för den initiala releasen.
Citera
2013-10-02, 13:50
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan

Törs man fråga hur många online-baserade spelreleaser du har varit med om..? Som xml även säger; det hade varit belastningsproblem oavsett datum. Nu höll de t.o.m. tyst in i det sista om vilken tid online-läget skulle komma upp, vilket förmodligen reducerade belastningen avsevärt.
Citera
2013-10-02, 13:51
Medlem
Vad tycker alla om online läget? Inte som jag förväntade mig..
Citera
2013-10-02, 13:57
Avslutad
Vad heter flashback-crewet? Eller om nån ett annat skönt team?
Citera
2013-10-02, 13:57
Medlem
Paladins avatar
Tycker spelet är roligt men sjukt svårt! Känns som jag dör heeeela tiden i olika deathmatch scenarion etc
Men det roligaste som hänt hittills måste ändå vara när:

Citera
2013-10-02, 13:58
Medlem
MadMonkeeys avatar
Hey skulle vilja gå med i flashback crew,

Sitter på ps3
socialclub id: Elegiac
Citera
2013-10-02, 13:59
Medlem
Bernt-Bennys avatar
OBS!

Om ni fastnar i molnet efter första racet, starta inte om spelet!
Ni måste göra om allt då.
Tydligen räcker det att vänta en liten stund längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in