2013-10-02, 10:29
Bannlyst
Citat:
Han körde utan hjälm och ådrog sig allvarliga huvudskador, säger Håkan Fasth, inre befäl vid Lidköpingspolisen.
.
Citera
2013-10-02, 10:32
Medlem
--RespeCt--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-xxx666
Nu har yngste brodern d*vid Holmdah* krockat med mopeden! Synd om familjen att de aldrig tar slut för dom! Hoppas han klarar sig helskinnad!

http://nlt.se/startsidan/gotene/1.2380537-svart-skadad-i-mopedolycka

Det är han som är dömd för våldtäkt?
Senast redigerad av --RespeCt-- 2013-10-02 kl. 10:50.
Citera
2013-10-02, 10:53
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-xxx666
Nu har yngste brodern d*vid Holmdah* krockat med mopeden! Synd om familjen att de aldrig tar slut för dom! Hoppas han klarar sig helskinnad!

http://nlt.se/startsidan/gotene/1.2380537-svart-skadad-i-mopedolycka

Källa på det? Att det är brodern?
Citera
2013-10-02, 10:56
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusenbladspaj
H är vår tids Ferm/svartenbrandt.
Som någon skrev tidigare så är han ett monster.

Det är väl ändå en förolämpning för för svartenbtandt!! Hahaha.. Han är ju ändå proffesionell rånare och suttit halva tiden av sitt liv.
H har satt kniven i en stackars psyk sjuk alkis och kommit undan med en jävla dagis volta. Nej nej ni har höga tankar om H om ni jämför honom med svartenbrandt.. =)
Citera
2013-10-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --RespeCt--
Det är han som är dömd för våldtäkt?

Nu hoppar jag lite från ämnet, men bara för att detta fick mig att minnas något jag hört från flera människor i götene/lidköping & skara.... He*riks yngre syster ska ha gått och pratat under många år med folk om att hon inte tycker om H efter att han ska ha våldtagit, tvingat eller tjatat på henne flertalet gånger till att ha sexuellt umgänge med han. Vet ej hur sant det är men varför skulle man hitta på nått sånt om sin egna storebror?
Citera
2013-10-02, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Sök på David örneen Holmdahl på Facebook och gå in på hans profil. På bilden längst upp är Gabriel med texten "vila ifrid älskade bror".
Citera
2013-10-02, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79

Du får gå in på Facebook och söka på hans namn så står de på hans sida som folk har skrivit!
Citera
2013-10-02, 11:43
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorick
Det andra mordet redan och knappt lämnat tonåren, förstår ni problematiken?

Jag hoppas verkligen FÖRÄLDRARNA FÖRSTÅR att deras sätt att leva formar en ny människa. En skadad människa!! Fler borde komma till denna insikten.
Citera
2013-10-02, 12:48
Medlem
KofotarConnys avatar
På Bjørn Holmdahls FB så uppdaterar han att idag om att det är skönt för honom att de gripit hans sons mördare. Vidare att det var Gabriels kusin som de gripit.
Jag menar inte dra upp diskussionen hur de är släkt, men Gabriels pappa säger själv att det var Gabriels kusin. Kanske tattarterm, där alla som är lite avlägsen släkt benämns som kusiner. Vad vet jag.

Samtidigt bekräftar han i och med detta att det är Henrik Holmdahl som sitter häktad.
Citera
2013-10-02, 12:51
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KofotarConny
På Bjørn Holmdahls FB så uppdaterar han att idag om att det är skönt för honom att de gripit hans sons mördare. Vidare att det var Gabriels kusin som de gripit.
Jag menar inte dra upp diskussionen hur de är släkt, men Gabriels pappa säger själv att det var Gabriels kusin. Kanske tattarterm, där alla som är lite avlägsen släkt benämns som kusiner. Vad vet jag.

Samtidigt bekräftar han i och med detta att det är Henrik Holmdahl som sitter häktad.

Glöm vad jag skrev. Om jag ändå kunde ta och läsa lite längre innan jag postar.
Systern till Gabriel, Celine, skriver längre ned att det var Gabriels kusinbarn men att han inte längre räknas som det.

Så, då har jag klargjort det. Underbart.
Citera
2013-10-02, 13:09
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Sök på David örneen Holmdahl på Facebook och gå in på hans profil. På bilden längst upp är Gabriel med texten "vila ifrid älskade bror".

Tack
Citera
2013-10-02, 13:14
Medlem
Rebellion79s avatar
Så fruktansvärt sjukt

Kan inte finnas ett enda vettigt motiv...
Inte för att ett motiv rättfärdigar ett mord, men hoppas ni förstår...

Beklagar sorgen, tänker på familjen & vänner

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q73/s720x720/1187017_10151904393599379_1763425169_n.jpg

på bilden i länken ovan, är det inte H*nrik i bakgrunden där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in