2013-10-02, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-xxx666
Tror ni han har gjort detta ensam? Eller har han haft någon med sig! Jag tror ju personligen inte att han blivit mördad där han hittades utan någon helt annan stans och sedan förflyttad dit! Och jag tror ju inte heller han förflytta han själv! Vem kan medhjälparn vara om han nu inte gjort de själv?

Men namn på medhjälparen står ju några sidor bakåt.
Citera
2013-10-02, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
kanske skall passa sig för att göra så. GH kanske har några stygga tattarsläktingar som vill hämnas. å hur gör man inte de bäst om nu HH sitter inne. var straffar man hårdast om man inte kan nå MR him själv. tror inte den tösen vet vad hon leker med för eld ja

Ja,eftersom bilden byttes ut efter gripandet så upplevs den säker som provokativ. Kan va farligt,ja.
Har han hjärntvättat henne totalt månne? Hennes anhöriga borde väl kunna tala henne tillrätta.
Men hon kanske tillhör den typen av kvinnor som älskar farliga män.
Citera
2013-10-02, 02:35
Medlem
gon3wilds avatar
Sverige är fan dårarnas och psykopaternas paradis!!! Har bara idag läst om fyra fall där de/den misstänkta med 100% sannolikhet har varit skyldiga och där tingsrätten fällt förövaren/na, men där hycklarna och lobbyisterna i jävla hovrätten senare friat.. Tänker som ett exempel i andra hand på äcklen i Tensta och i första på Henr*k som nu dödat Gabriel. Förstå om Sverige inte haft en jävig, undermålig och förbannat blåögd rättsapparat.. då hade Gabriel levt och Henr*k suttit inne i minst 1-2 år till för att ha skurit halsen av gubben i Mariestad. Hoppas dom är tillfredsställda nu alla tyckare och maktens män och kvinnor, när deras tillkortakommanden resulterat i att ett psykfall dödat igen...

Blir fan illamående!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Citera
2013-10-02, 07:22
Medlem
Vet-ikkes avatar
Tragisk som detta är, måste jag dock säga att det är också mycket intressant.. hur folk har har beted sig, båda här på tråden, i media och värkliga livet.. en film borde detta bli

Någon golare har har lämnat nog upplysningar för att dom skulle få nog till å gripa jäveln..
Citera
2013-10-02, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
Har du ersatt * med bokstaven G????

Maskad så pga flashbackregler
Är inte jag ute och reser nu så är den regeln bortplockad.
Citera
2013-10-02, 08:35
Bannlyst
Så henrik med jättenäsan har alltså tidigare bragt en om livet med kniv.
Varför vågar dessa tattare aldrig slåss utan kniv?

Förstod jag de rätt var hans flickvän med barn. Vilken lysande framtid barnet tycks få
Citera
2013-10-02, 08:39
Medlem
kiitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Så henrik med jättenäsan har alltså tidigare bragt en om livet med kniv.
Varför vågar dessa tattare aldrig slåss utan kniv?

Förstod jag de rätt var hans flickvän med barn. Vilken lysande framtid barnet tycks få
Ja det va ju något att skratta åt...
Citera
2013-10-02, 09:35
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidarvidsson1971
Men vad jag har fattat det så är Henr*k inte så kaxig när fel personer kommer?
Går bra att leka tuff när man är störst, inte tvärtom.
Stabil kille som skär halsen av en alkis för fel ord.

Jag har hört samma. Att han är flippar mot såna han VET att han kan ta, men mot större pojkar stilar han sig..
Citera
2013-10-02, 09:47
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevor83
Gick in på denna länken som någon la upp tidigare http://www.svenskamord.se/index.php?topic=1618.msg42186#msg42186

Där han själv svarar rätt så kul i den tråden. hahaha
Googlade på hans nick "tjavo2" och hittade denna videon som han lagt ut på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=JAiBhxR2pIA

Tror till och med att det är H och G som syns i bild taget 2008 efter 2.20 i videon.
Han och hans släkt kommenterar iaf på videon.

Ojojoj vilken lirare

Men jösses vilket pack.
Citera
2013-10-02, 10:05
Bannlyst
Citat:
Men jösses vilket pack.

Det andra mordet redan och knappt lämnat tonåren, förstår ni problematiken?
Citera
2013-10-02, 10:05
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidarvidsson1971
Undrar hur hans tjej som tycker att han är en skötsam kille och har ändrat sig, tänker nu?
Skaffa barn ihop med ett sådant pundhuvud.

Hoppas han löste sina skulder innan han åkte in, ryktena säger att killarna har tröttnat
på hans ursäkter och undanflykter.
Kanske tur han åkte in.
Värre blir det nog på en anstalt,där kommer han ingen vart .

Zigenare eller tattare, osäker på vad dom är ?
Men blodshämnd osv är ju inte ovanligt i dessa kretsar.
Syskon och familj lär nog hämnas.

Igår bytte hon profil bild med de två kyssandes och texten "kärlek är inte att hålla varandras händer, kärlek är att hålla varandras händer vad som än händer.."
Citera
2013-10-02, 10:15
Medlem
Nu har yngste brodern d*vid Holmdah* krockat med mopeden! Synd om familjen att de aldrig tar slut för dom! Hoppas han klarar sig helskinnad!

http://nlt.se/startsidan/gotene/1.2380537-svart-skadad-i-mopedolycka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in