2013-10-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Hur går de för alla? Själv har man inte lyckats komma in i spelet en. Står bara och laddar, trodde att de skulle var. Lättare att komma in nu under morgonen nä. De inte är lika många som spelar!

Hur är onlineläget annars då ni som har haft turen att få spela? Är de lättare att tjäna pengar här en i singelplayer? Mycket att göra, eller är de bara kaos?

Hann spela lite igår, förutom att när jag var i freeroam och halva min "server" fick för sig att starta krig var det inte så mkt kaos. Märks att många är nya, ganska många menyer att lära sig också.

Deathmatch är väl favoriten just nu, mission blir nog bättre när folk börjar lära sig dem. Kunde nu bara glida in döda 2 pers och vara halvvägs tillbaka innan motståndarlagen fattat vad som hänt.

Sämst är nog race rally. Kräver att killen som är co-driver har mic och berättar vägen.
Citera
2013-10-02, 10:40
Medlem
Hur joinar jag Flashbacks crew på xboxen?
Citera
2013-10-02, 10:48
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Hur joinar jag Flashbacks crew på xboxen?
Först registrerar du dig här http://socialclub.rockstargames.com/
Sedan söker du på "Flashback" och tar Xbox-gruppen då det "officiella" är fullt för tillfället.
Citera
2013-10-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Det engelska uttrycket "entitled" är verkligen perfekt för stora delar av den här tråden. Det är en gratistjänst som erbjuds som bonus för att du köpt ett spel som jag antar att du ändå ville spela och du tycker att dom är skyldiga dig en ruta som ploppar upp på skärmen för att du inte orkar uppdatera twitter eller bara vänta? Löjligt. Ut i solen med dig, din satans gnällspik.
Men shit. Är "gratis" en ursäkt för att det pajar? (GTA online är inte gratis btw, jag måste köpa skiten för att kunna spela det). Klart som fan Rockstar ska ge mig info. Jag ska inte behöva leta som en dåre på twitter för att få ett hum om när det blir spelbart.
Citera
2013-10-02, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Men shit. Är "gratis" en ursäkt för att det pajar? (GTA online är inte gratis btw, jag måste köpa skiten för att kunna spela det). Klart som fan Rockstar ska ge mig info. Jag ska inte behöva leta som en dåre på twitter för att få ett hum om när det blir spelbart.

Du läser inte förre medlemmens svar till dig. Du har köpt spelet och får en gratistjänst. Få in det i ditt huvud. Ta en nypa frisk luft. Sätt på lite kaffe. Spela något annat så länge. Såhär är det alltid på nya spel med onlineläge där antalet spelare är STOR. Är du ett blåbär på området? Var du inte med när D3 och BF3 släpptes?!?!
Senast redigerad av Gosif 2013-10-02 kl. 11:06.
Citera
2013-10-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Först registrerar du dig här http://socialclub.rockstargames.com/
Sedan söker du på "Flashback" och tar Xbox-gruppen då det "officiella" är fullt för tillfället.

Du eller någon annan får gärna skicka direktlänk.
Sökfunktionen efter crews fungerar inte för mig.
Citera
2013-10-02, 10:54
Medlem
Draedons avatar
Gjorde ett emblem till min crew men det vägrar fungera... När man ska lägga till emblemet eller publicerar det i feeden så får man bara upp en sån där "bilden kan inte laddas"-bild. Fler som har problem?
Citera
2013-10-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ja, det är det faktiskt. Det är inte en rättighet att spela, i synnerhet inte när det är (som det här) en bonus. GTA Online är en extratjänst som ligger utöver det vi betalat för, alltså singelspelet.

Infon finns där, du behöver bara gå till den. Ingen kräver att du ens stänger fliken efteråt, låt den ligga uppe så du kan se den närhelst du vill utan att behöva skriva något alls.
Citera
2013-10-02, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Gjorde ett emblem till min crew men det vägrar fungera... När man ska lägga till emblemet eller publicerar det i feeden så får man bara upp en sån där "bilden kan inte laddas"-bild. Fler som har problem?

Hade samma problem när jag fixade med mitt emblem igår, väntade 10-20 min sen byttes det ut och allt var som det skulle!
Citera
2013-10-02, 10:59
Medlem
Eftersom att det inte går att söka efter crews på socialclub just nu så länkar jag till alla er Ps3 Lirare som letar ett Flashback crew. Just nu har vi 101 medlemar och det är öppet att ta sig in! men stänger snart och då blir de invites som gäller.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3
http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3
Citera
2013-10-02, 11:01
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Det tar lite tid och buggar lite, så testa igen om en stund
Citera
2013-10-02, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Det tar lite tid och buggar lite, så testa igen om en stund

Jag har lyckats byta 1 gång!

Har prövat och byta sen igår ikväll men har inte lyckats!
Kommer nog fungera bättre när allt ligger på plats!
Så ha tålamod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in