2013-10-02, 00:09
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
$80.000 dollar är det billigaste alternativet för ett Safe House, men är det ett hus vi snackar om eller lägenhet?
Åk och kolla?
Citera
2013-10-02, 00:11
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Åk och kolla?

Lägenhet, jag kollade nyligen.
Citera
2013-10-02, 00:21
Medlem
Lirade lite med två polare och vi röjde omkring i stan, rånade lite småbutiker, drog efter oss en massa snutar samt gjorde det ett helvete för andra spelare på servern, så som att åka efter dom och "drive by" skjuta ner dom.
Har inte luskat ut ännu hur man ska göra missions, råna större banker osv. Antar att Rockstar håller på att fixa det.
Citera
2013-10-02, 00:24
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag är kanske lite sent ute, men såg att ingen hade svarat på din fråga ännu.
Man kan börja investera i Safe Houses runt level 9-10 någonstans, varvid det billigaste alternativet kostar $80.000.

Jag är level 5 och har safe house. Var har du källan till det du säger?
Citera
2013-10-02, 00:32
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Jag är level 5 och har safe house. Var har du källan till det du säger?
En AMA på Reddit för någon dag sedan där en snubbe hade fått provspela spelet hos Rockstar.
Citera
2013-10-02, 00:33
Medlem
Till er alla som är så jävla upprörda över att det inte fungerar ännu. Slappna av framför ett Svenska Hollywoodfruar - Avsnitt. Det gjorde jag och det fungerar utmärkt!
Citera
2013-10-02, 00:38
Medlem
T0xicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeChan
fastnat i första uppdraget launching session står det och vetifan hur länge skiten har hållit på sådär! sjuuuukt störande ska för övrigt tillägga att jag spelar på xbox360!!....

Ok, det står "Vi vill INTE se inlägg av typen "Nu funkar det!!", "Jag lirar på X konsol och här funkar det", "Jag är inne" och liknande." när du ska skriva ett inlägg och ändå slänger du iväg det där? Lägg ner.

Om du har problem med GTA V finns det en SUPPORTTRÅD och för snack om singleplayer är det GTA V-tråden som gäller och inte i den här tråden.
Citera
2013-10-02, 00:46
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
En AMA på Reddit för någon dag sedan där en snubbe hade fått provspela spelet hos Rockstar.
Som sagt. Jag har köpt. Är level 6 nu
Citera
2013-10-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Det tråkiga är ju att det ens finns med som ett alternativ i onlinedelen. Borde vara free-aim helt och hållet enligt mig.
Så det är inte free-aim på multiplayer? Håller verkligen med dig i så fall, att möta ett gäng snorungar med "aimbot" låter ju verkligen jättekul. Det är klart att det är lika för alla, men jag hatar verkligen spel där vilken nöt som helst kan vara duglig. Känner mig oerhört förnedrad av bara tanken.

Att en 12-åring med parkinson har chansen att kunna döda mig är förjävligt. Dator/konsoll-spel är väl ändå där vi grabbar verkligen kan tävla med varandra. Tacka gudarna för att cs fortfarande är skillbaserat. //H34ToN yeeeeeeah
Citera
2013-10-02, 00:55
Medlem
joppes avatar
Förbannat svårt att tjäna bra pengar online. Mission, race, deathmatch o.s.v ger småpengar. Samtidigt är allting dyrt. Att bara spara ihop till den billigaste lägenheten lär ta åtskilliga dagars spelande.
Citera
2013-10-02, 01:00
Medlem
REALINs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Förbannat svårt att tjäna bra pengar online. Mission, race, deathmatch o.s.v ger småpengar. Samtidigt är allting dyrt. Att bara spara ihop till den billigaste lägenheten lär ta åtskilliga dagars spelande.

Ja vad jobbigt att behöva kämpa lite för att få något.
Citera
2013-10-02, 01:09
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe

Exakt så det ska vara ju, gillar då det är riktigt svårt och man behöver spela många timmar för att få det "Bästa"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in