2013-10-01, 23:24
Medlem
rosenqvists avatar
Frågar återigen, är det någon som har ett crew på xbox 360 man kan gå med i?

Mitt nick på socialclub är: Bennybultsax
Citera
2013-10-01, 23:32
Medlem
MrWalross avatar
Har gjort en gubbe han e runt lvl 8 , dock så önskar jag att ändra ansiktet på han, funkar det eller var det bara i början man fick göra det?

Tacksam för svar
Citera
2013-10-01, 23:37
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Har gjort en gubbe han e runt lvl 8 , dock så önskar jag att ändra ansiktet på han, funkar det eller var det bara i början man fick göra det?

Tacksam för svar
Det är endast i början man kan ändra sitt ansikte, det enda du kan göra för att förändra ansiktet, kanske går det att göra en plastikoperation någon gång i framtiden? Hoppas.

Hoppas även att ansiktena kommer att bli mer högupplösta i framtiden.. just nu ser man ut som en jävla trolldeg i ansiktet.
Citera
2013-10-01, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Det är endast i början man kan ändra sitt ansikte, det enda du kan göra för att förändra ansiktet, kanske går det att göra en plastikoperation någon gång i framtiden? Hoppas.

Hoppas även att ansiktena kommer att bli mer högupplösta i framtiden.. just nu ser man ut som en jävla trolldeg i ansiktet.

Man får ändra minst 1 gång. Det kommer upp en ruta nästa gång man ska välja den gubben. "last chance" stod det typ
Citera
2013-10-01, 23:47
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
..Sparar vadå?
Om du menar spara din framgång i spelet så tror jag att det kan bli svårt i.o.m. att servrarna är väldigt ostabila för tillfället. Jag kommer inte ens in i spelet ö.h.t.
Om du menar spara pengar.. låt bli att spendera dem.
Med tanke på att vi pratade om Safe House, så skulle jag gissa på själva framgången. Trist att spela från 0 varje gång man startar, men som någon här skrev så ska det väl sparas per automatik när man stänger av.
Citera
2013-10-01, 23:48
Medlem
cudders avatar
Har inte kunnat spela på hela dagen och fastnat när första uppdraget ska laddas men sen så fungerade en så enkel sak som att ta bort sin gubbe och skapa en ny...
Citera
2013-10-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Har inte kunnat spela på hela dagen och fastnat när första uppdraget ska laddas men sen så fungerade en så enkel sak som att ta bort sin gubbe och skapa en ny...

PS3 el xbox?
Citera
2013-10-01, 23:53
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
PS3 el xbox?
xbox
Citera
2013-10-01, 23:58
Medlem
Skalmanens avatar
Tjena gubbar! Förlåt om jag tar upp något som finns i några sidor bakåt, men orkar inte gå igenom allt gnäll om att spelet inte funkar osv...

Letar efter ett crew till ps3, finns det någon med platser över får ni gärna dra iväg ett pm så kan jag vara med och skapa lite kaos!
Citera
Medlem
Tog bort och gjorde en ny gubbe, nu har hela mitt PS3 slocknat.
Citera
Medlem
Albozs avatar
$80.000 dollar är det billigaste alternativet för ett Safe House, men är det ett hus vi snackar om eller lägenhet?
Citera
2013-10-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalmanen
Tjena gubbar! Förlåt om jag tar upp något som finns i några sidor bakåt, men orkar inte gå igenom allt gnäll om att spelet inte funkar osv...

Letar efter ett crew till ps3, finns det någon med platser över får ni gärna dra iväg ett pm så kan jag vara med och skapa lite kaos!

http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_ps3

Där är ps3 flashback creew
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in