2013-10-01, 21:16
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinkz
Jag är lite osäker här om man verkligen ska köpa Gelanika Testo E, många pratar om att det är det bästa Testot man kan få, men enligt mig så är det inte alltid så allas åsikter är alltid rätt. Jag vill gärna fråga er erfarna om vad ni är fått resultat utav och vad ni är nöjda med. Jag tycker även att Gelenika är för dyr eller?

Mvh

De mesta av galenikan i sverige är fake, jag skulle hellre satsa på testo från ett bra UG-labb. Iof var den fakede galenikan jag provade (iom att jag fick den extremt billigt) bättre än väldigt många ug testo.
2013-10-01, 22:50
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinkz
Jag är lite osäker här om man verkligen ska köpa Gelanika Testo E, många pratar om att det är det bästa Testot man kan få, men enligt mig så är det inte alltid så allas åsikter är alltid rätt. Jag vill gärna fråga er erfarna om vad ni är fått resultat utav och vad ni är nöjda med. Jag tycker även att Gelenika är för dyr eller?

Mvh

Finns ett par aktörer på HB som har äkta galenika. Finns inget som slår galenika.
2013-10-01, 23:14
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Finns ett par aktörer på HB som har äkta galenika. Finns inget som slår galenika.

Vad är skillnaden?
2013-10-01, 23:24
Medlem
BigLuciphers avatar
Nån som provat oxytocin på tren?
2013-10-01, 23:53
Medlem
Nks 'HG' testo av märket aburaihan är fake. Blev väldigt besviken då jag beställde en stor order.
2013-10-02, 09:37
Medlem
Spliffmeisters avatar
Jag har beställt Galenika från Dennis på HB. Hur vet jag att den är äkta föressten? För att någon här inne har sagt det?

Trögflytande som fan är den med pappersetiketter utanpå ampullen.

Om dessa är kopior så är det någon som har lagt ner ett enormt jobb på att fejka dem..
2013-10-02, 09:42
Medlem
proteinftws avatar
Även om mycket galenika på marknaden just nu är fake så är de för de mesta väldigt välgjorda kopior med bra doseringar.

Om jag skulle köpt testo i dagsläget skulle det vara galenika eller diamond.
2013-10-02, 09:46
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Jag har beställt Galenika från Dennis på HB. Hur vet jag att den är äkta föressten? För att någon här inne har sagt det?

Trögflytande som fan är den med pappersetiketter utanpå ampullen.

Om dessa är kopior så är det någon som har lagt ner ett enormt jobb på att fejka dem..

Du har lot nummer på ampullen också. Kommer i originalaskar med batch och lotnummer, du har fått äkta vara. Njut
2013-10-02, 09:48
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Vad är skillnaden?

250mg galenika ger mer tryck än 250mg test e från de flesta UG labb.
2013-10-02, 09:53
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
250mg galenika ger mer tryck än 250mg test e från de flesta UG labb.

Snarare 250mg galenika ger mer tryck än "250mg" test e från de flesta UG labb.

På AB finns analys på t.ex. Testo P som är doserad inom godkänd läkemedelsstandard. (+- 10%)
2013-10-02, 09:58
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Snarare 250mg galenika ger mer tryck än "250mg" test e från de flesta UG labb.

På AB finns analys på t.ex. Testo P som är doserad inom godkänd läkemedelsstandard. (+- 10%)

Ja precis, galenika ÄR 250mg (om inte lite över då de räknar med spill). UG labbens påstådda 250mg är diskutabelt. Därav är galenika bättre. Givetvis så är det testo som testo, men galenikas doseringar stämmer och är därför det bästa valet enligt mig.
2013-10-02, 10:37
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Någon som kan tipsa om något roaccutan som nyligen körts?

Körde ROA från TDP, tog typ 10 dagar in på kuren så var jag princip helt fri. Körde ändå kuren ut och är inne på andra veckan utan att äta och har en haft den minste lilla prick. Sjukt nöjd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in