2013-10-01, 22:24
Medlem
haammpes avatar
Någon som kan göra ett sjukt lag för 200 k ? gärna någon grym striker och några skillers
Citera
2013-10-01, 22:24
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghamie
Klart som fan att det finns auto buyers där ute, men om han har det eller inte vet jag inte. Förstår inte ens varför man skulle orka ljuga om det

Marknadsföring?

Du som vet att det finns autobuyers, kan du bevisa det för mig något sätt?
Citera
2013-10-01, 22:32
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bische10
Absolut inte.

Ok, men uppenbarligen så är dina inlägg inte så uppskattade av de flesta så varför ens göra sig besväret? Försöker du marknadsföra "den" eller?

Tror inte det, då skulle alla ha en och ingen skulle behöva gå till jobbet på mornarna.

Citat:
Marknadsföring?

Du som vet att det finns autobuyers, kan du bevisa det för mig något sätt?

"Klart man blir nyfiken...funkar det verkligen? Känns otroligt men om det funkar så är det ju asfränt!

Kan man få ta del av kakan på något sätt?"

Fick ju detta i PM av dig den 29:e. Uppenbarligen var det ju uppskattat av dig iallafall? :-)

Googla runt, jag är helt övertygad om att du hittar all den information du söker gällande AB's!
Citera
2013-10-01, 22:37
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
"Klart man blir nyfiken...funkar det verkligen? Känns otroligt men om det funkar så är det ju asfränt!

Kan man få ta del av kakan på något sätt?"

Fick ju detta i PM av dig den 29:e. Uppenbarligen var det ju uppskattat av dig iallafall? :-)

Googla runt, jag är helt övertygad om att du hittar all den information du söker gällande AB's!

Ja, jag är sjukt nyfiken och har ju tillochmed sagt att jag tycker att det vore ok att använda sig utav en, OM DE FANNS.

Men nu när du inte kan stödja dina inlägg med bevis så blir man ju ännu mer misstänksam.

Jag tycker iaf att det känns jävligt otroligt, speciellt med tanke på att 100k går för 350 kr. Du menar alltså att du har en timlön på +350 spänn? (om man väljer att utgå ifrån att du drar in 100k i timmen.
Citera
2013-10-01, 22:39
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ja, jag är sjukt nyfiken och har ju tillochmed sagt att jag tycker att det vore ok att använda sig utav en, OM DE FANNS.

Men nu när du inte kan stödja dina inlägg med bevis så blir man ju ännu mer misstänksam.

Jag tycker iaf att det känns jävligt otroligt, speciellt med tanke på att 100k går för 350 kr. Du menar alltså att du har en timlön på +350 spänn? (om man väljer att utgå ifrån att du drar in 100k i timmen.

Det är inte direkt så simpelt att man slår på "on-knappen" och coinsen rullar in, om det är det du undrar.
Jag förstår inte riktigt vad det är för "bevis" ni letar efter. Bevis för att AB's existerar öht eller bevis för att det faktiskt är mer lukrativt att använda en AB istället för att tradea manuellt?
Citera
2013-10-01, 22:39
Medlem
Har inget emot auto buyers, det kommer alltid att finnas i alla spel.

Nu får vi fokusera på mitt lagbygge, viktigt med förslag!

Har just nu http://www.futhead.com/14/squads/768915/

Total budget = 450K

270k kvar.
Citera
2013-10-01, 22:42
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Det är inte direkt så simpelt att man slår på "on-knappen" och coinsen rullar in, om det är det du undrar.
Jag förstår inte riktigt vad det är för "bevis" ni letar efter. Bevis för att AB's existerar öht eller bevis för att det faktiskt är mer lukrativt att använda en AB istället för att tradea manuellt?

Att de existerar och fungerar. Att det är effektivt förstår väl vem som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Vänta eller sälja Sergio Ramos?
Beror på hur länge du orkar vänta. Förra året låg han stadigt runt 100 plus minus 20k.
Ifall han går upp till det i år igen vet jag dock inte, men jag har har kvar även om jag tycker pepe äger han alla dagar i veckan.
Citera
Medlem
Har kört fast vid de få tillfällen då jag försöker slå inlägg p.g.a. bollen sällan/aldrig når över första mittbacken samtidigt som min anfallare envisas med att placera sig vid bortre stolpen. Tips på hur man lyckas? Handlar det om att helt enkelt slå inläggen tidigare / längre ner på plan?
Citera
2013-10-01, 22:47
Medlem
EySanchezs avatar
Det finns autobuyers, men det är inte program utan människor. Någonstans, långt in i en asiatisk djungel sitter flera tusentals barnarbetare och köper spelare som läggs ut billigt. Såg en dokumentär om detta på Discovery, de lever under sjuka förhållanden

Hur är Richards och Kompany? Hittills har bara Ramos verkligt övertygat av de högst rateade lirarna.
Citera
2013-10-01, 22:48
Medlem
Bische10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Det finns autobuyers, men det är inte program utan människor. Någonstans, långt in i en asiatisk djungel sitter flera tusentals barnarbetare och köper spelare som läggs ut billigt. Såg en dokumentär om detta på Discovery, de lever under sjuka förhållanden

Hur är Richards och Kompany? Hittills har bara Ramos verkligt övertygat av de högst rateade lirarna.

Har inte provat dem men Kompany har mördat mig när jag har mött honom...
Citera
2013-10-01, 22:51
Medlem
Citat:
En till fråga, ser en tydligen skillnad på grafiken från bilden igår och idag...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in