2013-10-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Finns det inget jävla sätt för EA att stoppa alla idioter som förstör FUT genom att ha kasst internet!?

Har förlorat två matcher ikväll mot stolpskott som bara hackar sig fram, men dom kan tydligen spela med skiten. Eller, spela och spela, dom är p12or som drar djupledare och mina backar är mongoloider pga lagget så fort det autoväxlar till dom.

Att dom sen har spelare för miljoner gör mig ännu mer fundersam, borde inte dessa dö ut någon gång? Då deras farsors räkningar lär bli skyhöga. Och farsorna kan fan inte vara rika med det där internetet!

(är fan nära nu)
Håller med. Försöker alltid att starta en match när det är 3 gröna staplar (latens) för att förhindra lagg. Annars kan det gå åt helvete. Men det finns dock undantag, det kan lagga trots att det stod att det var bra anslutning....
Citera
2013-10-01, 20:17
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vem ska man ha som HCM i ett Bundes 433 (4)? Har Mkhitaryan på CAM och Gundogan på VCM. Har 50k till befogande
Martinez.
Citera
2013-10-01, 20:18
Medlem
funkar futhead för er? jag kommer in på sidan men jag kan inte klicka in mig på enskilda spelare
Citera
2013-10-01, 20:18
Medlem
Citat:
Vem ska man ha som HCM i ett Bundes 433 (4)? Har Mkhitaryan på CAM och Gundogan på VCM. Har 50k till befogande

Gustavo är alltid att lita på men Van der Vaart kan va rolig att ha där.
Citera
2013-10-01, 20:20
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
funkar futhead för er? jag kommer in på sidan men jag kan inte klicka in mig på enskilda spelare

Likadant för mig, sidan funkar prima om man använder sig av squad-builder o.s.v men det finns vissa spelare som jag inte kan klicka mig in på tyvärr!
Citera
2013-10-01, 20:21
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Om ni bara fick välja ut 3 spelare, som fungerat bäst / varit roligast att spela. Vilka skulle ni får välja då? För egen del får det nog bli Luiz, Lewan och Jovetic.

Eder, Perisic, Niang!

Alla tre är både roliga att spela med och väldigt effektiva med mål och assist!
Citera
2013-10-01, 20:23
Medlem
Hur är 4-3-3 som formation? Har aldrig spelat den. Fungerar den bra både offensivt och defensivt?
Citera
2013-10-01, 20:27
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Håller med. Försöker alltid att starta en match när det är 3 gröna staplar (latens) för att förhindra lagg. Annars kan det gå åt helvete. Men det finns dock undantag, det kan lagga trots att det stod att det var bra anslutning....

Jo precis, dom matcherna jag menar. Latten är på grön men det är som att motståndaren sitter på ett 56k modem nånstans i Afghanistan!
Citera
2013-10-01, 20:29
Medlem
Citat:
Och hur ska vi kunna veta hur hans pris kommer se ut i framtiden?
Därför att mer erfaret folk som spelat tidigare versioner av UT (till skillnad från dig tydligen) vet hur priserna utvecklades på spelare som kom att bli dyra längre fram i spelet.

Har du inte något att bidra med kan du lika bra låta bli att svara.
Citera
2013-10-01, 20:32
Medlem
Dunderqvists avatar
Fan, råkade lägga ut Okore på transferlistan för 150 start bid!
Men vad gör det om hundra år? En liten profit kommer jag väl förhoppningsvis göra då jag köpte honom för 21k och han ligger ute för mer nu.
Citera
2013-10-01, 20:35
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Fan, råkade lägga ut Okore på transferlistan för 150 start bid!
Men vad gör det om hundra år? En liten profit kommer jag väl förhoppningsvis göra då jag köpte honom för 21k och han ligger ute för mer nu.

Hur råkar man göra det?
Citera
2013-10-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Hur råkar man göra det?

Reklam för försäljning av spelare! =) Kiddin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto