Finns det inget jävla sätt för EA att stoppa alla idioter som förstör FUT genom att ha kasst internet!?
Har förlorat två matcher ikväll mot stolpskott som bara hackar sig fram, men dom kan tydligen spela med skiten. Eller, spela och spela, dom är p12or som drar djupledare och mina backar är mongoloider pga lagget så fort det autoväxlar till dom.
Att dom sen har spelare för miljoner gör mig ännu mer fundersam, borde inte dessa dö ut någon gång? Då deras farsors räkningar lär bli skyhöga. Och farsorna kan fan inte vara rika med det där internetet!
(är fan nära nu)
Håller med. Försöker alltid att starta en match när det är 3 gröna staplar (latens) för att förhindra lagg. Annars kan det gå åt helvete. Men det finns dock undantag, det kan lagga trots att det stod att det var bra anslutning....
Om ni bara fick välja ut 3 spelare, som fungerat bäst / varit roligast att spela. Vilka skulle ni får välja då? För egen del får det nog bli Luiz, Lewan och Jovetic.
Eder, Perisic, Niang!
Alla tre är både roliga att spela med och väldigt effektiva med mål och assist!
Håller med. Försöker alltid att starta en match när det är 3 gröna staplar (latens) för att förhindra lagg. Annars kan det gå åt helvete. Men det finns dock undantag, det kan lagga trots att det stod att det var bra anslutning....
Jo precis, dom matcherna jag menar. Latten är på grön men det är som att motståndaren sitter på ett 56k modem nånstans i Afghanistan!
Och hur ska vi kunna veta hur hans pris kommer se ut i framtiden?
Därför att mer erfaret folk som spelat tidigare versioner av UT (till skillnad från dig tydligen) vet hur priserna utvecklades på spelare som kom att bli dyra längre fram i spelet.
Har du inte något att bidra med kan du lika bra låta bli att svara.
Fan, råkade lägga ut Okore på transferlistan för 150 start bid!
Men vad gör det om hundra år? En liten profit kommer jag väl förhoppningsvis göra då jag köpte honom för 21k och han ligger ute för mer nu.
Fan, råkade lägga ut Okore på transferlistan för 150 start bid!
Men vad gör det om hundra år? En liten profit kommer jag väl förhoppningsvis göra då jag köpte honom för 21k och han ligger ute för mer nu.