2013-10-01, 14:03
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Spelade du aldrig Single player?
Shooting - Rekyl
Driving - kontroll över bilen

84.5% på SP

Men jag märkte ingen skillnad på skillsen.

Styrkan förstår jag inte vad den gjorde, 1 slag = 1 mord på alla gubbarna
Citera
2013-10-01, 14:04
Medlem
Santryss avatar
jävlar vad kasst det är att göra en gubbe. Till o med Saints row 2 var bättre att göra en gubbe. ALla kommer se likadana ut.... Hoppas gamplay är bättre
Citera
2013-10-01, 14:05
Medlem
Det funkar och åka runt och slåss och köra över folk. Men det finns inga affärer, vapen eller någontin. Det går inte heller att sno parkerade bilar. Han bara rycker lite i dörren sen händer det inget
Citera
2013-10-01, 14:06
Medlem
Amex88s avatar
Alltså man ser ju ut som en Guido med Downs syndrom när man gör en character, någon som har tips på "settings" som får en att se någorlunda normal ut?
Citera
2013-10-01, 14:06
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Det funkar och åka runt och slåss och köra över folk. Men det finns inga affärer, vapen eller någontin. Det går inte heller att sno parkerade bilar. Han bara rycker lite i dörren sen händer det inget
Finns både ammu-nation, affärer och "någonting" det går alldeles utmärkt att sno bilar också.
Spela igenom de två-tre första uppdragen så ska du se att allt blir frid och fröjd.
Citera
2013-10-01, 14:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
84.5% på SP

Men jag märkte ingen skillnad på skillsen.

Styrkan förstår jag inte vad den gjorde, 1 slag = 1 mord på alla gubbarna
Om de inte är förberedda, ja.
Citera
2013-10-01, 14:07
Medlem
264 miljoner dollar och man kan inte skapa karaktären som man vill utan man måste ändra på sin mormors utseende? HUR FAN TÄNKTE DOM?

Varför inte bara låt oss ha total frihet likt The sims etc? Jag kan verkligen inte förstå det. Inte för att jag tror att alla kommer se likadana ut men systemet är verkligen så urbota dumt
Citera
2013-10-01, 14:09
Medlem
emretss avatar
Om någon vill lira släng iväg ett pm ! Spelar på xbox
Citera
2013-10-01, 14:10
Medlem
therifs avatar
Citat:
Finns både ammu-nation, affärer och "någonting" det går alldeles utmärkt att sno bilar också.
Spela igenom de två-tre första uppdragen så ska du se att allt blir frid och fröjd.

... om man är en av de få som faktiskt kan ta sig förbi det inledande uppdraget. Har väntat på andra spelare i en halvtimme nu utan framgång ...
Citera
2013-10-01, 14:11
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santrys
jävlar vad kasst det är att göra en gubbe. Till o med Saints row 2 var bättre att göra en gubbe. ALla kommer se likadana ut.... Hoppas gamplay är bättre

Till och med?
I SR2 var det ju jättedetaljerat.
Citera
2013-10-01, 14:11
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
... om man är en av de få som faktiskt kan ta sig förbi det inledande uppdraget. Har väntat på andra spelare i en halvtimme nu utan framgång ...
Det har du visserligen rätt i. Men det var mer för att klargöra att spelet inte är så tomt som användaren tror.
Citera
2013-10-01, 14:12
Medlem
Citat:

Jag kan inte gå in i några affärer eller göra första uppdraget. Det står bara "Go to race trigger" men när jag står där händer ingenting. Nej det går inte att sno parkerade bilar heller. Min gubbe bara drar i dörrhandtaget men får inte upp den.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in