2013-10-01, 13:18
Medlem
Spelat ett tag nu, tycker det fungerar helt okej

Man kan ändå inte döma än, ge det några veckor när allting är stabilt och flyter på bra
Citera
2013-10-01, 13:18
Medlem
Paladins avatar
På något sjukt sätt gillar jag "online launches" när det kommer till spel! Varit med på många mmorpg wow, gw2, eq2, starter och det är något speciellt med allt krångel i början!

Jaja, jag försöker inte mer nu utan kör på ikväll igen och gör lite hyss i FB-crews namn!
Citera
2013-10-01, 13:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligagubben
tryckte ok att ladda ner patchen till ps3. SKärmen är nu svart och ps3 har hängt sig, kan inte ens stänga av ps3... haha.

Någon annan som har upplevt detta? är det bara att vänta eller dra ut sladden?
Jag hade samma problem. Håll nere Power-knappen för att tvinga konsolen till att stänga av sig.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Vad är anledningen till att man inte bara kan skapa sin egen karaktär? Löjligt att hålla på med heritage och skit
Det är väl inget fel med fler valmöjligheter? Om du inte bryr dig, tryck på Random och kör igång bara.
Citera
2013-10-01, 13:19
Medlem
HarrySockets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fan vad många det är som klagar. Det är väl självklart att det kommer vara problem i början. Grand Theft Auto V är världens snabbast sålda spel, så det är inte så konstigt att servrarna är överbelastade. Nämn ett online-spel som är lika eftertraktat och populärt som GTA 5, men som inte har haft problem vid release.

Det låter ju snarare som att det är problem med att servrarna är överbelastade än att spelet är buggigt.

Självklart ska man förvänta sig problem men Rockstar är ett av världens största spelföretag och dem vet hur stort detta skulle bli och då borde man förbereda sig, med den budgeten dem har också..
Känns fan inte ens som dem betattestat skiten.
Citera
2013-10-01, 13:20
Medlem
Introt på Solo är fan riktigt mäktigt!
Citera
2013-10-01, 13:20
Medlem
General-whites avatar
Sitter i skolan och funderar på att åka hem och spela, men fungerar det ens att komma in på online läget eller har alla problem?
Citera
2013-10-01, 13:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySocket
Självklart ska man förvänta sig problem men Rockstar är ett av världens största spelföretag och dem vet hur stort detta skulle bli och då borde man förbereda sig, med den budgeten dem har också..
Känns fan inte ens som dem betattestat skiten.
Varför ska de förbereda sig för en rush som bara kommer att vara i några timmar? Just nu försöker ALLA ansluta sig samtidigt. Om ett tag kommer spelarna ha slussats in och servrarna slipper gå på högvarv. Det handlar inte om att Rockstar inte är förberedda, det handlar om att inte behöva spendera onödiga pengar och resurser på något så kortvarigt.
Citera
2013-10-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-white
Sitter i skolan och funderar på att åka hem och spela, men fungerar det ens att komma in på online läget eller har alla problem?

Don't be a fool, stay in school!
Citera
2013-10-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-white
Alla har problem. Avvakta en timme eller två.
Citera
2013-10-01, 13:23
Medlem
Masochistens avatar
Funkar det för PS3 än?

Kan inte kolla eftersom jag bara har en nätkabel XD
Citera
2013-10-01, 13:25
Medlem
ThatJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Funkar det för PS3 än?

Går att ladda ned patchen, men omöjligt att spela.
Citera
2013-10-01, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masochisten
Funkar det för PS3 än?

Nej, inte lönt att ge sig på det nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto