2013-09-30, 21:58
Medlem
eribabsis avatar
Har man kommit fram till efter vilken tidzon det släpps? Verkar vara bud på olika.
Citera
2013-09-30, 22:04
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Nu när jag är med i klubben så undrade jag om vi skulle kunna öppna upp en "bikergäng" inom los santos?
Kan själv vara ansvarig för den delen av klubben, medlemmar kan komma till min lya och vi kan röka bong, sedan ger vi oss ut i världen med våra sköna motorcyklar och skjuter folk ?

Vore inte det kul ! Haha finns på xbox om någon vill förverkliga iden, då har vi ett litet gäng bikers i klubben. Att bli COMMISSIONERS eller LIEUTENANT skulle underlätta saker för mig

Mvh
Går det att skapa mc gäng? Fan vad grymt i såna fall.

Kan någon berätta lite hur det kommer vara att köra online? Om det släppts information så att säga. Är enormt nyfiken. Kommer man strida i städerna emot andra gäng osv? Ledsen om jag är dåligt uppdaterad.
Citera
2013-09-30, 22:06
Medlem
invite plz :P
Ziggsaoer
Citera
2013-09-30, 22:08
Medlem
lolaern060 - socialclub

PS3

invita please
Citera
2013-09-30, 22:09
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Nu när jag är med i klubben så undrade jag om vi skulle kunna öppna upp en "bikergäng" inom los santos?
Kan själv vara ansvarig för den delen av klubben, medlemmar kan komma till min lya och vi kan röka bong, sedan ger vi oss ut i världen med våra sköna motorcyklar och skjuter folk ?

Vore inte det kul ! Haha finns på xbox om någon vill förverkliga iden, då har vi ett litet gäng bikers i klubben. Att bli COMMISSIONERS eller LIEUTENANT skulle underlätta saker för mig

Mvh

Låter mycket trevligt!
Citera
2013-09-30, 22:13
Medlem
Myvrals avatar
I Flashback crew är både 360 och ps3 det andra crewet är inte det alla är med i
Citera
2013-09-30, 22:14
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Har man kommit fram till efter vilken tidzon det släpps? Verkar vara bud på olika.
Nej, inget är verifierat än, så allt är bara rykten, men det blir nog inte inatt tyvärr
Citera
2013-09-30, 22:18
Medlem
hbe019s avatar
Kan någon invita mig till flashback crew? Jag lirar på ps3 och heter hybergarn
Citera
2013-09-30, 22:23
Medlem
RangBiskits avatar
Vafan heter crewet på flashback ps3 då? hittar inte!
Citera
2013-09-30, 22:24
Medlem
bobbebobbes avatar
Inget ikväll...? Jag som laddat för en natt fullt med nya äventyr. Jaja, får väll ta och sova och hoppas på nåt natten därpå!
Citera
2013-09-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
2. Du kommer inte få välja server. Jag gissar på att det är ungefär som i Red Dead Redemption om du har spelat det. Går man in på multiplayer där så kommer man in i en random server.
Lägenheten du köper kommer troligtvis funka som så att när du köper den så kommer du in dit genom att ställa dig framför ingången till lägenhetshuset och väljer att du skall gå till din egna lägenhet.
Det hade blivit för rörigt annars.

Men om någon vill ta min lägenhet då? Det måste ju vara maaassa folk som köper just den lägenheten jag har köpt?
Citera
2013-09-30, 22:35
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbebobbe
Inget ikväll...? Jag som laddat för en natt fullt med nya äventyr. Jaja, får väll ta och sova och hoppas på nåt natten därpå!

Allt är så jävla oklart med Rockstar men hoppas åndå på spel inatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in