2013-09-30, 19:56
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Tre frågor till er som är pålästa

1. Hur kommer Online fungera? Kan jag inte gå in 24:00 inatt och hoppa in i spelet?

* INGEN vet vilken tid

2. Om man går in på en server, köper en lägenhet.. Måste jag gå in på samma server igen sen för att få behålla lägenheten då?

* Vet ej

3. Måste man gå med i ett crue?

* Nej.. Har Flashback crew men bara fåtalet platser kvar. sök ett par poster upp och du skall finna
Senast redigerad av MASSAGATTI 2013-09-30 kl. 20:05.
Citera
2013-09-30, 19:57
Medlem
Cshoguns avatar
Skulle jätte gärna ta emot Invite, spelar på Ps3. Heter Cshogun på socialclub

MVH
Citera
2013-09-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
* Nej.. Har Flashback crew men bara fåtalet platser kvar. sök ett par poster upp och du skall finna
Varför går folk med i crews ? Vad tjänar man på de ?
Citera
2013-09-30, 20:09
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Ja det går fortfarande att få en inbjudan, vi ligger för tillfället på 282 medlemmar utav 300. Vi är runt 15st som kan skicka invites.
För att skicka invite behöver vi ett social club-namn och du ska helst ha ansökt om invite. Du Awbett har hittills bara uppgett ditt xbox-namn, om det är samma som ditt social club-namn kan du redan ha fått invite.
Som ni vet är social club inte alltid den stabilaste sidan, så det händer ofta att det inte går att skicka invites osv.

Vill ni ha större chans att få en invite bör ni skicka pm med ert social club-namn till t.ex. mig eller Autozione. (som visst hann svara innan mig)

Okej tack. Tydligen hade jag ett annat namn på Social Club. Har skickat PM till er båda så det är bara att lägga till mig innan det blir fullt
Citera
2013-09-30, 20:11
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI

Har ansökt till Flashback crew, skulle få en invite eller något i den stilen för någon vecka sedan men glömde bort att ansöka på Social club. Dock är det fixat nu!

Social club namn: Mila_Kunis
Citera
2013-09-30, 20:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Varför går folk med i crews ? Vad tjänar man på de ?
Att alltid ha folk att spela med, och som dessutom pratar svenska.
Olika Crews kan också komma att utkämpa krig mot varandra - precis som en tävlingsinriktad guild/klan/klubb. Utöver detta får man ta del av "RP/XP Bonuses", vad det nu innebär.

Jag och brorsan har dock valt att sitta på ett eget personligt Crew. Mycket p.g.a. emblemet som man får dekorera sina bilar med, men också för att vi ska kunna finna varandra lättare.
Mitt emblem: http://i.imgur.com/DlXHtI1.png
Citera
2013-09-30, 20:16
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Har ansökt till Flashback crew, skulle få en invite eller något i den stilen för någon vecka sedan men glömde bort att ansöka på Social club. Dock är det fixat nu!

Social club namn: Mila_Kunis
Enligt Social Club skall en invite vara skickad till dig
Citera
2013-09-30, 20:27
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Olika Crews kan också komma att utkämpa krig mot varandra - precis som en tävlingsinriktad guild/klan/klubb. Utöver detta får man ta del av "RP/XP Bonuses", vad det nu innebär.

Jag och brorsan har dock valt att sitta på ett eget personligt Crew. Mycket p.g.a. emblemet som man får dekorera sina bilar med, men också för att vi ska kunna finna varandra lättare.
Riktigt cleant emblem!
Citera
2013-09-30, 20:37
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Snart mindre än tio platser kvar! Se till att requesta invite och skicka ett pm för att säkra er plats
Citera
2013-09-30, 20:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Riktigt cleant emblem!
Ja, jag blev riktigt nöjd.

Om du ser två kraftigt byggda och ärrade latinosnubbar med baseballträn komma rullandes i en svart bil med det emblemet gör du bäst i att ta avstånd.
Vårt Crews motto: "If it ain't dead, swing harder."

Citera
2013-09-30, 20:41
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Tre frågor till er som är pålästa

1. Hur kommer Online fungera? Kan jag inte gå in 24:00 inatt och hoppa in i spelet?

2. Om man går in på en server, köper en lägenhet.. Måste jag gå in på samma server igen sen för att få behålla lägenheten då?

3. Måste man gå med i ett crue?
1. Nej det kan du ej.

2. Du kommer inte få välja server. Jag gissar på att det är ungefär som i Red Dead Redemption om du har spelat det. Går man in på multiplayer där så kommer man in i en random server.
Lägenheten du köper kommer troligtvis funka som så att när du köper den så kommer du in dit genom att ställa dig framför ingången till lägenhetshuset och väljer att du skall gå till din egna lägenhet.
Det hade blivit för rörigt annars.

3. Nej det måste du inte.
Citera
2013-09-30, 20:46
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Snyggt!

Ska fan själv be brorsan min att spela med mig
Kör själv en privat crew med mina närmsta polare, vilken kan vara skönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in