2013-09-30, 17:45
Medlem
Är det alltså klart att GM är l*rs wes*erlun*? Någon som vet kopplingen till Öland?
Citera
2013-09-30, 17:47
Medlem
det kan ju vara så här, pappan stängde enbart in barnen och drog därifrån, barnen ville ha lite mysigt .tände lite ljus här och var som mamma och pappa brukar göra och även några ljus i sovrummet,,,,och sen sen blev det väldigt fel....mitt varmaste deltagande till hela familjen och alla nära och kära
Citera
2013-09-30, 17:48
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
det kan ju vara så här, pappan stängde enbart in barnen och drog därifrån, barnen ville ha lite mysigt .tände lite ljus här och var som mamma och pappa brukar göra och även några ljus i sovrummet,,,,och sen sen blev det väldigt fel....mitt varmaste deltagande till hela familjen och alla nära och kära

Han har ju dock erkänt....?
Citera
2013-09-30, 17:50
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walliiee
Och att det barnet som klarade sig ska ha varit 9 år..

Snarare 7, om detta stämmer

Förövrigt, tror inte att han "bara" ville hämnas på exet för att hon lämnat honom. Hon verkar vara redan omgift och han har nyligen blivit pappa igen. Det måste väl vara en vårdnastvist som slutat med värsta psykbrytet.
Citera
2013-09-30, 17:53
Medlem
Cinnabars avatar
Det här med att använda barn i relationstvister är bara för dj-vligt. Den ena säger "jag ska se till att du aldrig får träffa dina barn mer", den andre tänker "då ska jag ha ihjäl dem". Varför skaffade paret barn överhuvudtaget?

Med reservation för att exfrun använt barnen som vapen mot pappan, det kan vara påhittat.

Barnet som överlevde... hemska minnen att bära på resten av livet, och om mamman är hatiskt lagd så... bådar inte gott. Ja, man kan hata en make som bedrar, men man ska aldrig dra in barnen... så många sådana här tvister i domstolarna där det är svårbedömt vad som är vad. Att försöka beröva någon kontakt med sina barn (på falska grunder) är inget nytt, många kvinnor gör så. Oförsvarbart det med.

Gm är antagligen en riktigt känslokall individ, psykopat. Det är inte direkt att han är ensam när han begår brottet, han har ett nyfött barn att tänka på, en 17-årig dotter, och flera småbarn, samt två kvinnor han borde ha ansträngt sig till det yttersta för.

Fick gm träffa det nyfödda barnet? Hur komplex var hans situation? Kan man misstänka att gm inte fick träffa det nya barnet och att ett beslut till moderns fördel var att vänta inom kort? Vore intressant att få hela bilden, oavsett, kan ingen någonsin skylla på yttre omständigheter när de tar kål på sina egna barn. Att han blev knäpp är dock uppenbart, men frågan är då om han inte varit det hela tiden...?
Senast redigerad av Cinnabar 2013-09-30 kl. 18:05.
Citera
2013-09-30, 17:54
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Snarare 7, om detta stämmer

Förövrigt, tror inte att han "bara" ville hämnas på exet för att hon lämnat honom. Hon verkar vara redan omgift och han har nyligen blivit pappa igen. Det måste väl vara en vårdnastvist som slutat med värsta psykbrytet.

Kan dom med "X:et" avse modern till det yngsta barnet, född nyligen, som tråden säger ska ha varit GM´s älskarinna som fått barn med honom mot hans vilja? Därav ville inte modern till de övriga barnen ej ha tillbaka honom. Är det henne han straffar? Låter ju sjukt, men det är ju en sjuk handling.

Stämmer den uppgiften alls? Den om älskarinnan och barnet?
Citera
2013-09-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67

Och enligt polisen spärrat av utifrån? Så de inte kunde komma ut? Kom igen, jag är väldigt upprörd runt detta, så skriver du ett sånt skitinlägg!!
Citera
2013-09-30, 18:06
Medlem
Vad kan få en människa att ha ihjäl sina barn? Psykos? Empatistörning?
Citera
2013-09-30, 18:07
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Kan dom med "X:et" avse modern till det yngsta barnet, född nyligen, som tråden säger ska ha varit GM´s älskarinna som fått barn med honom mot hans vilja? Därav ville inte modern till de övriga barnen ej ha tillbaka honom. Är det henne han straffar? Låter ju sjukt, men det är ju en sjuk handling.

Stämmer den uppgiften alls? Den om älskarinnan och barnet?

Jag vet inte, men det fetade låter inte sannolikt. Enligt ab ville han hämnas på barnens mamma.
Citera
2013-09-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Har du skärmen upp-och-ner när du läser? Nu var det ju inte kvadratmetrarna jag pratade om, utan det faktum att det var en stuga som stod på tomten, precis BREDVID huvudbyggnaden.

Nu är det redan skrivet här ovan att kylskåp och element plockats från stugan, så vissa saker fanns uppenbarligen, men du får gärna läsa vad jag skriver innan du kommenterar totalt åt fanders.

Min mamma hyrde en stuga som stod precis bredvid huvudbyggnaden på en tomt ute på landet i ett år. Hon hittade det på blocket. Egen dusch, toalett, kök osv. Syskonbarnen gillade att sova över där.
Citera
2013-09-30, 18:09
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Jag vet inte, men det fetade låter inte sannolikt. Enligt ab ville han hämnas på barnens mamma.

Jag tyckte det var så luddigt formulerat.. men kanske har dom ändrat det nu. Om det finns en älskarinna som fått barn med GM så är ju även hon en mor. Dock borde det stå "barnets mamma" eller "ett av hans barns mamma" Eller nåt.

Du har säkert rätt =)
Citera
2013-09-30, 18:12
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardsVrede
Vad kan få en människa att ha ihjäl sina barn? Psykos? Empatistörning?

Både och antagligen, kan någon se hur vårdnadstvisten förflöt? Det verkar som om barnen efter gm:s otrohet användes som tillhyggen av modern.

Känner ett par där maken gjorde vänsterprasslet gravid, men aldrig att de skulle komma på tanken att blanda in barnen i en tvist. Är så trött på par som utsätter sina barn för livsfara, man ska inte tända sådana här krutdurkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in