2013-09-29, 23:49
Medlem
nitinitis avatar
Kan någon sätta ihop en BPL lag med 5221 formation för 80k? Kraven är att Benteke och Walcott ska vara med. Snabba mittbackar.
Citera
2013-09-29, 23:55
Medlem
Nån som vill ta en match? (ps3)
Citera
2013-09-30, 00:03
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Herregud... man tappar bollen så fort man spurtar. Backar med 50 i pace hinner ikapp yttrar med 80. Guldspelare med 80+ i passningsstats har enorma svårigheter med att slå en tiometerspassning. Samtliga inlägg resulterar i mål eftersom backen närmast faran vägrar aktiveras.

Nu kan man ju bara hoppas att EA har konstanta lagg första helgen efter release. Fast samtidigt, ska inte EA vara väl förberedda för årets största händelse?

Hade PES inte varit skit hade jag reklamerat FIFA 14 och köpt Konamis "mästerverk" istället, eller så får man börja lira FIFA 13 igen.

Att på ett år inte förbättra, utan på det stora hela faktiskt förstöra fotbollsspelet, är ju nästan mer imponerande än tragiskt. Samtidigt kanske jag ska skylla mig själv. Det enda EA marknadsförde som en nyhet var real ball physics. Ingen trodde väl på allvar att de skulle fixa det som folk faktiskt bryr sig om, d v s onlineupplevelsen och bugreducering?

Håller med till fullo, tröttnat helt nu. Vilka cointrading-sidor kan man lita på? Säljer allt nu.
Citera
2013-09-30, 00:06
Bannlyst
Jeeezus vad bra Bernard och ronaldinho är!
Citera
2013-09-30, 00:08
Medlem
Helvete!

Jag trodde pace abusers var borta men nu har jag mött tre lag på raken men sämst chem men bara en djävulsk fart.. Även 5-backlinje..

Ska vinna nästa match annars slutar jag spela!

Tips på någon VM i bpl för en billig peng?
Citera
2013-09-30, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paugadrul
Helvete!

Jag trodde pace abusers var borta men nu har jag mött tre lag på raken men sämst chem men bara en djävulsk fart.. Även 5-backlinje..

Ska vinna nästa match annars slutar jag spela!

Tips på någon VM i bpl för en billig peng?
taarabt
Sjukt bra om du gillar att dribbla
Citera
2013-09-30, 00:28
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Känner att jag går väldigt OffTopic nu, så det här får vara sista inlägget.

Tror knappast att en höginkomststagare sitter och lirar FIFA sent en söndagskväll.

OnT: Kunde inte hålla mig, så det fick bli Neymar. Nu behöver jag dock fixa coins till resten av laget, luspank.

Lämna gärna en utförlig recension på Neymar senare
Citera
2013-09-30, 00:35
Medlem
Bruunkens avatar
Helt otroligt att jag har fått tillbaka spelglädjen tack vare det här laget. Ser inte mycket ut för världen men jag älskar det. Eddie Johnson är den bästa strikern jag spelat med hittills på 14. Enligt mig har han allt som en striker behöver, snabbhet, styrka, skills, huvudspel och bra med båda fötterna.

Riascos och mittlåset är också riktigt bra, framförallt Perea. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=j6uAN9XTbesz:360
Citera
2013-09-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Lämna gärna en utförlig recension på Neymar senare
Självklart, lär dock dröja ett tag då jag vill göra en ärlig recension isf, och då behövs ett hyfsat bra lag runt honom.
Citera
2013-09-30, 00:47
Medlem
Någon som provat Elton i år?
Citera
2013-09-30, 00:50
Medlem
art.vandelays avatar
Kan starkt rekommendera två anfallsuppsättningar...

Drogba-Traore

och

Martinez - Eder

Helt sinnes vad mycket mål dem producerar!
Citera
2013-09-30, 00:53
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostleif
Någon som provat Elton i år?
Yes, tyckte dock inte han var nå vidare bra. Alldeles för liten och klen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in