2013-09-29, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Är väl inte så svårt egentligen. Spenderat pengar på fifa points.
Man får ju inte mynt för att köpa fifa points? Jag kan förstå att man kan få Zlatan Messi etc etc i packs, men att få tag i mynten det är de jag inte fattar. Man behöver typ spela 20k matcher för att komma upp i 1 mille mynt. Det är ej trovärdigt när spelet bara funnits i några dagar..?
Citera
2013-09-29, 23:24
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
"någon" tusenlapp. Grabben säger att han har 2000 kontrakt, och nu discardar han skiten istället. Ser skillnad på ett tv-spel och krogen.
Tycker man inte krogen är det bästa i livet så kan man nog skippa ett par helrör bland ungjävlar nyss fyllda 18 som tigger cigg och kissar på sig.

5000:- är smått sjukt dock.
Citera
2013-09-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyRunk
Man får ju inte mynt för att köpa fifa points? Jag kan förstå att man kan få Zlatan Messi etc etc i packs, men att få tag i mynten det är de jag inte fattar. Man behöver typ spela 20k matcher för att komma upp i 1 mille mynt. Det är ej trovärdigt när spelet bara funnits i några dagar..?
Man säljer spelarna man får i packs?
Citera
2013-09-29, 23:25
Medlem
Tips på förbättringar för max 120k? - http://www.futhead.com/14/squads/701197/

Klurar på en CAM, Rooney, Kompany eller IF Baines.
På sikt önskar jag Agüero men lär väl inte hända.
Citera
2013-09-29, 23:29
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Lite konstigt är det ändå. Hur fan fick alla coins så tidigt? Alla och alla är väl at ta i, men ett fåtal. Den första som la ut en spelare för 100k fick ju skiten såld, men hur hade den andra ens coins till det?
Citera
2013-09-29, 23:30
Medlem
Citat:
Du får ju inte 800k mynt för att snabbsälja Zlatan ? Jag fattar att
Man säljer såklart dessa bra dyra spelare man får i packsen på Auktion, men jag menar dom som lägger bud redan nu för 800k mynt. Hur har som fått tag i dessa mynt redan? Har EA själva gått in och köpt spelare på auktion för att folk skall få tag i mynte snabbt?
Citera
2013-09-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Lite konstigt är det ändå. Hur fan fick alla coins så tidigt? Alla och alla är väl at ta i, men ett fåtal. Den första som la ut en spelare för 100k fick ju skiten såld, men hur hade den andra ens coins till det?
Precis det är det jag menar. Hur?!?
Citera
2013-09-29, 23:32
Bannlyst
Återigen, vad tror ni om Isco IFs och Baines IFs pris? Går för runt 40k respektive 60k nu, bör väl öka en hel del närmaste månaderna typ?
Citera
2013-09-29, 23:32
Medlem
Citat:
Discard av skitspelare, matchcoins osv.
Citera
2013-09-29, 23:33
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Visserligen är det ju en massa spelare och coins kommer i omlopp direkt. Sen börjar folk köp/sälja som dårar, då gör man cash. Dock får man ju bo framför skiten i början.
Citera
2013-09-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Återigen, vad tror ni om Isco IFs och Baines IFs pris? Går för runt 40k respektive 60k nu, bör väl öka en hel del närmaste månaderna typ?
Kostar IF Isco 40k på Xbox? Sålde han för 100k tidigare idag på Ps3.
Citera
2013-09-29, 23:47
Medlem
Herregud... man tappar bollen så fort man spurtar. Backar med 50 i pace hinner ikapp yttrar med 80. Guldspelare med 80+ i passningsstats har enorma svårigheter med att slå en tiometerspassning. Samtliga inlägg resulterar i mål eftersom backen närmast faran vägrar aktiveras.

Nu kan man ju bara hoppas att EA har konstanta lagg första helgen efter release. Fast samtidigt, ska inte EA vara väl förberedda för årets största händelse?

Hade PES inte varit skit hade jag reklamerat FIFA 14 och köpt Konamis "mästerverk" istället, eller så får man börja lira FIFA 13 igen.

Att på ett år inte förbättra, utan på det stora hela faktiskt förstöra fotbollsspelet, är ju nästan mer imponerande än tragiskt. Samtidigt kanske jag ska skylla mig själv. Det enda EA marknadsförde som en nyhet var real ball physics. Ingen trodde väl på allvar att de skulle fixa det som folk faktiskt bryr sig om, d v s onlineupplevelsen och bugreducering?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in