Citat:
Ursprungligen postat av
regelbrott
Jag uppdaterade min iPhone 4 till iOS7. Flyter på utan problem. När jag sen uppdaterade till iOS7.0.2 så började iMessage strula. Det är aktiverat men tar inte emot eller skickar meddelanden, stapeln som visar skickar-processen fastnat mitt på displayen. Detta innebär att jag inte får vissa sms vilket inte är bra.
Det spelar ingen roll om jag har 3G eller wi-fi. Jag har startat om telefonen och återställt den utan resultat. Vad kan jag göra nu?
Hade samma problem idag runt lunchtid. Avaktiverade iMessage och återaktiverade det igen så funkade det!