2013-09-29, 20:57
Medlem
eribabsis avatar
Finns det någon lista över anmälda till Flashback Crew? Antal på XBOX gentemot PS3 tänker jag på då.
Citera
2013-09-29, 20:58
Medlem
Orjisols avatar
Hoppas dom inkluderar kalsongrycket i någon framtida uppdatering till online. Tänk att rusa förbi och kalsongrycka en medspelare till marken för att sedan rikta en ljuddämpad-pistol mot nacken.
Citera
2013-09-29, 20:58
Medlem
Gravers avatar
Vet ej om denna har postats tidigare, jag har iallafall inte sett den.

http://www.youtube.com/watch?v=rlRXqJGoCpc

T ex kommer man tydligen kunna köpa olika typer utav lägenheter och på så sätt uppgradera sig ju rikare man blir. Billigaste kostar 80'000.

Sedan kommer man att kunna lägga ut olika "traits" när man skapar sin karaktär, beroende på vad man/han/hon tycker om att göra, det förändrar även utseendet på ens karaktär.
T ex om man lägger fler poäng i kriminella traits så kommer man få fler ärr, blåtiror osv.
Medans om man lägger poäng i mer sportiga traits så blir man mer välbyggd.
Tänk Trevor vs Franklin.

Om all denna informationen stämmer så låter det väldigt lovande.
Senast redigerad av Graver 2013-09-29 kl. 21:07.
Citera
2013-09-29, 21:02
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Du kommer att kunna köpa dig en lägenhet och dekorera den, bjuda in dina vänner till den osv.
Hur avancerat det kommer att vara vågar jag inte svara på, men tvivlar på att det kommer vara allt för avancerat.

Vet ej hur det kommer att bli med andra fastigheter då man kommer att spela med olika människor nästan varje gång man går in i online. Tvivlar på att det kommer vara som i SP utan hur man tjänar pengar i Online kommer vara fokuserat runt att t ex göra uppdrag, heists osv.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du kommer kunna köpa lägenheter (och hus?), och sedan bjuda in dina vänner att vistas inne i ditt hem tillsammans med dig. Ni kan t.ex. titta på TV tillsammans, och t.o.m. knappa över till Weazel News och titta på hur andra spelare på samma server deltar i en biljakt mot polisen.

Fan vad bra
Sen så nu på offline så finns bil bugget att bilarna försvinner kommer det att fixas när online kommer då?
Citera
2013-09-29, 21:05
Medlem
Bernt-Bennys avatar
När blir det live? Imorgon efter 00-slaget eller är det efter 03 dvs Tisdag morgon?
Citera
2013-09-29, 21:06
Medlem
Joina våran clan annars GTA Network Sweden.....
(ps3)
Citera
2013-09-29, 21:07
Medlem
majxstros avatar
Någon som kan lägga till mig i Flashback Crew?
Mila_Kunis heter jag på social club. non_phixion123 heter jag på PSN.
Citera
2013-09-29, 21:07
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
När blir det live? Imorgon efter 00-slaget eller är det efter 03 dvs Tisdag morgon?
Ingen vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Erka98
Joina våran clan annars GTA Network Sweden.....
(ps3)
Nej.
Citera
2013-09-29, 21:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Fan vad bra
Sen så nu på offline så finns bil bugget att bilarna försvinner kommer det att fixas när online kommer då?
Rockstar har inte sagt något om när den patchen förväntas komma. Jag tvivlar dock på att de kommer släppa en patch för singleplayer samtidigt som de släpper Grand Theft Auto: Online.

Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jag tror inte Rockstar har gett oss någon släpptid. När den digitala versionen blev tillgänglig var det 01:00 som gällde.
Citera
2013-09-29, 21:11
Medlem
Måste man registera sig eller något för online?

Isf, vart?
Citera
2013-09-29, 21:14
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag tror inte Rockstar har gett oss någon släpptid. När den digitala versionen blev tillgänglig var det 01:00 som gällde.

Justja, då lär det nog bli då.
Det måste komma en patch eller sådär då som man drar ner va?
Citera
2013-09-29, 21:15
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Är nog helt säker på att husen/lägenheterna man köper blir som "Ps Home" hus.
dvs att man kan gå dit via mobilen och bjuda in folk, alltså inte åka i spelet och parkera vid din eken kåk med polare och chilla osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in