Riktigt förbannad.
Tycker att Fifa 14 är ett riktigt bra spel, bättre än 13. Mycket med realistiskt, vilket jag älskar. Men lagget på vissa matcher? Cmon.
Någon som vet om det går att stänga av? Endast möta folk från norden etc eller inom en MS gräns?
Xbox 360 förövrigt.