2013-09-29, 16:09
  #5113
Medlem
jesper98.s avatar
När kommer guld fitness gå upp i pris tro. sitter inne på ca 100st i hopp om att man kunde tjäna lite på dem
Citera
2013-09-29, 16:13
  #5114
Medlem
Någon som kan fortsätta bygga lite på detta, inte fokuserat mycket på BPL atm. Men väldigt sugen på att införskaffa, dessa spelare har verkligen imponerat när man möt dom, så skulle vara guld om nån hade sig tid & fortsätta bygga
http://www.futhead.com/14/squads/677899/
Citera
2013-09-29, 16:18
  #5115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
När kommer guld fitness gå upp i pris tro. sitter inne på ca 100st i hopp om att man kunde tjäna lite på dem
Tålamod! Jag sitter på cirka 30st, de flesta är köpta för cirka 700. Vänta en eller två veckor så ska du se att dom är uppe i minst 1500
Citera
2013-09-29, 16:25
  #5116
Medlem
Mergoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Vad tror ni om det här laget? Jag tycker det ser grymt roligt ut, vill testa Eder som man hört så mycket om.

http://www.futhead.com/14/squads/677316/

Ser bra ut, Eder är sjuuukt bra!
Citera
2013-09-29, 16:27
  #5117
Medlem
För 15k, vilken BPL-spelare skulle ni köpa? benteke?
Citera
2013-09-29, 16:29
  #5118
Medlem
glaspsykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Fick nyss en TOTW Guzan i pack! Ska man sälja eller hålla i honom?

Han kommer ju knappast gå för lägre än nu.

mvh
Citera
2013-09-29, 16:34
  #5119
Medlem
Riktigt förbannad.

Tycker att Fifa 14 är ett riktigt bra spel, bättre än 13. Mycket med realistiskt, vilket jag älskar. Men lagget på vissa matcher? Cmon.
Någon som vet om det går att stänga av? Endast möta folk från norden etc eller inom en MS gräns?

Xbox 360 förövrigt.
Citera
2013-09-29, 16:37
  #5120
Medlem
Fellaini, Paulinho, Pique och Mascherano. Ska jag sälja nu eller hålla dom ett tag?
Citera
2013-09-29, 16:40
  #5121
Medlem
Psycholog1sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler
Det är ganska onödigt att leta billiga Buy now-auktioner, om det nu finns en massa bots, eller?

Extremt. Våra bottar snappar upp sådana "klipp" på någon hundradels sekund.
Citera
2013-09-29, 16:41
  #5122
Medlem
Mergoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
När kommer guld fitness gå upp i pris tro. sitter inne på ca 100st i hopp om att man kunde tjäna lite på dem

Du menar team fitness va? sitter också på 30-40 st och dom kommer definitivt gå upp i pris!
Citera
2013-09-29, 16:44
  #5123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Extremt. Våra bottar snappar upp sådana "klipp" på någon hundradels sekund.
Tycker du det är värt risken att bli bannad?
Citera
2013-09-29, 16:46
  #5124
Medlem
derbicoolings avatar
Hej!

Vad skall jag förbättra på mitt bpl 3-5-2 lag?

http://www.futhead.com/14/squads/679760/

Gillar inte min LM sterling.. Samt dzeko kanske inte är optimal finns det någon bättre? Jovetic bättre en Dzeko?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in