2013-09-28, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elakjevel
Men jag har en fullt normal rygg nu. Varit hos flera chiropraktorer, sjukgymnaster you name it och de säger att jag har en bra bålstyrka och min rygg är helt "frisk"
Ser ingen idee av att mörka då?

Men då får väl sjuksköterskan avgöra under mönstringen. Grejen är att gamla läkta skador lätt kommer tillbaka. Fråga dig själv om du klarar av psykiskt att vara den som drar ner hela plutonen.
2013-09-28, 11:12
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrey
Tänk att tältet som du antagligen hatade kommer kännas som en overklig dröm och att ni fick fler grönpåsar under de 2 dygnen än vad ni kommer ha under hela AGUn. Men för att inte vara för stort rövhål kan jag säga dig att ni alla kommer klara det och ingen kommer ge upp, så oroa dig inte
Fan vad jag är nojig för den veckan, kommer vara kall, blöt, trött och hungrig 94 % av tiden men antar att det kommer gå bra, man är rätt dum om man hoppar av då. Efter den veckan är det bara avslutningen kvar, och då kan man med stolthet säga att man klarat av att leva som en grottmänniska i 8 dagar
2013-09-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Fan vad jag är nojig för den veckan, kommer vara kall, blöt, trött och hungrig 94 % av tiden men antar att det kommer gå bra, man är rätt dum om man hoppar av då. Efter den veckan är det bara avslutningen kvar, och då kan man med stolthet säga att man klarat av att leva som en grottmänniska i 8 dagar

Oroa dig inte, det kommer nog gå bra, det är en sån sak som man hatar under tiden den sker men sen kan man blicka tillbaka och skryta hela livet. Bit ihop o smuggla med dig så mycket mat som möjligt !
2013-09-28, 16:40
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrey
Oroa dig inte, det kommer nog gå bra, det är en sån sak som man hatar under tiden den sker men sen kan man blicka tillbaka och skryta hela livet. Bit ihop o smuggla med dig så mycket mat som möjligt !
Ska smuggla med mig så jävla mycket mat till ensamdygnet :P
2013-09-28, 17:41
Avslutad
Citat:
Ska smuggla med mig så jävla mycket mat till ensamdygnet :P
Vi hade några som blev påkomna med mat under ensamdygnet och de fick så jävla mycket skit och kassa betyg xDD GL
2013-09-28, 17:43
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
Vi hade några som blev påkomna med mat under ensamdygnet och de fick så jävla mycket skit och kassa betyg xDD GL
Ska fan ta risken ändå :P Smugglar ner det i kängorna eller nåt
2013-09-28, 18:24
Avslutad
Citat:
Hade massa små engångsförpackningar instant coffee från grönpåsen i fickan under ensamdygnet så det var det jag tryckte i mig, torrt, rätt i munnen direkt, mumma.

Och glöm inte VED, prio under ensamdygnet är bränsle, samla samla samla samla samla, tjärstubbar eller torra stockar som du kan elda på under hela natten - priortera det så kommer ensamdygnet vara en riktigt härlig tillställning - man får ju faktiskt sova då till skillnad från resten av AGU tiden.
2013-09-28, 18:49
Medlem
steffen13s avatar
Citat:

Varför fuska? Du kanske bör ta en funderare över varför du gör GMU
2013-09-28, 18:59
Medlem
Citat:

Soldater som inte klarar av att lyda order känns ju förbanant kul att få som kollegor framöver...
2013-09-28, 18:59
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
Hade massa små engångsförpackningar instant coffee från grönpåsen i fickan under ensamdygnet så det var det jag tryckte i mig, torrt, rätt i munnen direkt, mumma.

Och glöm inte VED, prio under ensamdygnet är bränsle, samla samla samla samla samla, tjärstubbar eller torra stockar som du kan elda på under hela natten - priortera det så kommer ensamdygnet vara en riktigt härlig tillställning - man får ju faktiskt sova då till skillnad från resten av AGU tiden.
Tack för tipsen
Citat:
Ursprungligen postat av steffen13
Varför fuska? Du kanske bör ta en funderare över varför du gör GMU
En bra inställning är att alltid göra det så bekvämt som möjligt för sig
2013-09-28, 19:03
Medlem
steffen13s avatar
Citat:
Tack för tipsen

En bra inställning är att alltid göra det så bekvämt som möjligt för sig
Till en början ska du kanske lära dig att lyda order? Självklart ska du göra det bekvämt för dig, men endast efter de förutsättningar du har fått.
2013-09-28, 19:04
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffen13
Till en början ska du kanske lära dig att lyda order? Självklart ska du göra det bekvämt för dig, men endast efter de förutsättningar du har fått.
Det befälen inte vet lider de inte av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in