2013-09-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Naturligtvis är Henrik förhörd. Krävs som sagt mycket på fötterna för att häkta nån. Först och främst blir man ju anhållen.. Nä,verkar som han slipper ifrån detta mordet också. Tiden går.......F.ö var inte henrik och gabriel kusiner. gabriel var kusin med henriks pappa Bruno.

Om G var kusin med H`s pappa B då är knappast kusin med H också Inte ens i resandesläkten får dom väl till det såpass...
Tidigare i tråden har det nämnts att G var Kusin med H och således inte B...
Hoppas jag inte rörde till det nu bara... [/quote]

Har sett att det står i tråden att h och g är kusiner. Därför jag ville klargöra att så inte är fallet. alltså: bruno och gabbe är/var kusiner. allt är rörigt i den släkten med släktskapet. Många syskon och således många barn-barn och syskonbarn. . vet inte om bruno har kommit ut efter senaste vändan. tror det.
Citera
2013-09-26, 17:43
Medlem
Men va konstigt och rörigt det blev nu,på inläggen... jag som svarar på fel ställe kanske..
Citera
2013-09-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiity
Då kan jag understryka att Rikskrim gör sin egen utredning.. kan du gissa varför?

Jag anser mig vara ganska väl bevandrad i frågan om vilken enhet som gör vad i nuläget men jag ska vara ödmjuk och erkänna att jag inte tagit del av någon info om att rikskrim skulle köra en egen utredning. Däremot så vet jag att några kommissarier i rikskrim varit involverade i vissa delar av utredningen men det betyder ju inte att dom kör en egen utredning.

I dagsläget så leds utredningen av Länskriminalen. Jag tror du blandar begreppen lite här, polisen jobbar som en enhet och en mordutredning leds inte av flera olika enheter inom polisen där två olika utredningar pågår om samma fall.
Citera
2013-09-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Men va konstigt och rörigt det blev nu,på inläggen... jag som svarar på fel ställe kanske..

Bara lite rörigt
Så G*briel var kusin med B*uno som sitter inne för försök till mord och som har en son vid namn H*nrik som suttit inne för mord/dråp och som enligt vissa inlägg här varit osams med G*briel strax före försvinnandet?
Citera
2013-09-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Bara lite rörigt
Så G*briel var kusin med B*uno som sitter inne för försök till mord och som har en son vid namn H*nrik som suttit inne för mord/dråp och som enligt vissa inlägg här varit osams med G*briel strax före försvinnandet?

Yupp,men mordförsöket har han redan suttit av. det var ju många år sen. Efter det var det en resa för stort innehav av droger. Flera som åkte dit då. Tror han är färdig med det straffet också.
Citera
2013-09-26, 22:06
Medlem
Citat:
Om G var kusin med H`s pappa B då är knappast kusin med H också Inte ens i resandesläkten får dom väl till det såpass...
Tidigare i tråden har det nämnts att G var Kusin med H och således inte B...
Hoppas jag inte rörde till det nu bara...

Har sett att det står i tråden att h och g är kusiner. Därför jag ville klargöra att så inte är fallet. alltså: bruno och gabbe är/var kusiner. allt är rörigt i den släkten med släktskapet. Många syskon och således många barn-barn och syskonbarn. . vet inte om bruno har kommit ut efter senaste vändan. tror det.[/quote]

G var kusin med H. Inget annat
Citera
2013-09-26, 22:07
Medlem
Blev lite fel där

G och H var kusiner. inget annat
Citera
2013-09-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3poeng
Blev lite fel där

G och H var kusiner. inget annat

G:s och H:s pappor är bröder?
Citera
2013-09-26, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
G:s och H:s pappor är bröder?

Precis B*örn och B*uno
Citera
2013-09-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3poeng
Precis B*örn och B*uno

NEJ! Björn och bruno är INTE bröder. Björns bror är far till bruno.
Emanuel är kusin med Bruno,alltså borde Gabbe också vart det eftersom emanuel och gabriel är bröder.
Björns barn alltså..
Citera
2013-09-26, 23:44
Medlem
Citat:
NEJ! Björn och bruno är INTE bröder. Björns bror är far till bruno.
Emanuel är kusin med Bruno,alltså borde Gabbe också vart det eftersom emanuel och gabriel är bröder.
Björns barn alltså..

Björns syster är Brunos mamma.
Citera
2013-09-26, 23:48
Medlem
Hagganss avatar
Jävlar vilka stökiga släktträd resandesläkter verkar ha. Ingen här verkar vara överrens om vem som är kusin med vem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in