Hmm, nja, sådär, eller helt okej. Så känner jag efter mina 15 första spelade matcher av årets FUT.
Till en början tyckte jag allt kändes helt åt helvete med de sega vändningarna, alla nickmål, dominansen av styrka osv. Detta har jag dock redan nu börjat vänja mig vid och lär väl bara bli enklare ju mer man spelar. Som helhet är jag rätt nöjd ändå, kanske är jag de på grund av att alla ni med early release verkligen bäsade ner det så hårt de senaste dagarna och på så sätt låg ens förväntningar på 0 när man började lira idag. Dock är det en sak som jag tycker känns fruktansvärt jävla tveksamt med årets FUT. Allt går så fruktansvärt långsamt!? Spelarna springer långsamt, passningar slås långsamt, till och med bollen rullar långsamt. Håller ni med om detta? Riktigt störande. Sen är det även en annan sak jag stör mig på, jag tycker allt känns väldigt klumpigt, detta hänger väl ihop med att det e så långsamt. Blir ju bara en änna stor gröt i mitten. På grund av det ovan nämna tycker jag det känns väldigt slumpartat om man får med sig bollen eller inte ur en situation :/ Aja, man kanske vänjer sig vid detta också. Det får man ju iaf hoppas!