2013-09-26, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Jadå, finns alltid bra med intresse för det!

Annars, någon som har koll på när man kan köpa Fifa points från konsolen (ps3)?
nu?
Citera
2013-09-26, 19:15
Bannlyst
Hulk bara sjunker och sjunker. Ska man köpa eller vänta??
Citera
2013-09-26, 19:15
Medlem
QJLs avatar
Varför tycker alla att marknaden är fuckad?
Citera
2013-09-26, 19:16
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
nu?

Hm, får meddelande "Tyvärr kan du inte köpa Fifa Points just nu, försök igen senare" sen klockan fyra idag. Trodde det var för alla med PS3
Citera
2013-09-26, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Hm, får meddelande "Tyvärr kan du inte köpa Fifa Points just nu, försök igen senare" sen klockan fyra idag. Trodde det var för alla med PS3
Funkar för mig iaf
Citera
2013-09-26, 19:19
Bannlyst
Hmm, nja, sådär, eller helt okej. Så känner jag efter mina 15 första spelade matcher av årets FUT.
Till en början tyckte jag allt kändes helt åt helvete med de sega vändningarna, alla nickmål, dominansen av styrka osv. Detta har jag dock redan nu börjat vänja mig vid och lär väl bara bli enklare ju mer man spelar. Som helhet är jag rätt nöjd ändå, kanske är jag de på grund av att alla ni med early release verkligen bäsade ner det så hårt de senaste dagarna och på så sätt låg ens förväntningar på 0 när man började lira idag. Dock är det en sak som jag tycker känns fruktansvärt jävla tveksamt med årets FUT. Allt går så fruktansvärt långsamt!? Spelarna springer långsamt, passningar slås långsamt, till och med bollen rullar långsamt. Håller ni med om detta? Riktigt störande. Sen är det även en annan sak jag stör mig på, jag tycker allt känns väldigt klumpigt, detta hänger väl ihop med att det e så långsamt. Blir ju bara en änna stor gröt i mitten. På grund av det ovan nämna tycker jag det känns väldigt slumpartat om man får med sig bollen eller inte ur en situation :/ Aja, man kanske vänjer sig vid detta också. Det får man ju iaf hoppas!
Citera
2013-09-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QJL
Varför tycker alla att marknaden är fuckad?
Köper en spelare för 6000 utan problem och i nästa sekund så säljs han för 9000.. Folk verkar ha väldigt bråttom med att få ihop spelarna till sina lag.
Citera
2013-09-26, 19:24
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
förstår att folk är upptagna med sina egna lag men måste bara fråga igen för jag kommer ingenstans själv, kan någon hjälpa mig med ett lag, drogba 4 backar endast guldspelare max 40k totalt

http://www.futhead.com/14/squads/566336/ Faller detta dig i smaken?
Citera
2013-09-26, 19:26
Medlem
Fick nyss Agüero IF i pack.

Fin dag torsdag
Citera
2013-09-26, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Hmm, nja, sådär, eller helt okej. Så känner jag efter mina 15 första spelade matcher av årets FUT.
Till en början tyckte jag allt kändes helt åt helvete med de sega vändningarna, alla nickmål, dominansen av styrka osv. Detta har jag dock redan nu börjat vänja mig vid och lär väl bara bli enklare ju mer man spelar. Som helhet är jag rätt nöjd ändå, kanske är jag de på grund av att alla ni med early release verkligen bäsade ner det så hårt de senaste dagarna och på så sätt låg ens förväntningar på 0 när man började lira idag. Dock är det en sak som jag tycker känns fruktansvärt jävla tveksamt med årets FUT. Allt går så fruktansvärt långsamt!? Spelarna springer långsamt, passningar slås långsamt, till och med bollen rullar långsamt. Håller ni med om detta? Riktigt störande. Sen är det även en annan sak jag stör mig på, jag tycker allt känns väldigt klumpigt, detta hänger väl ihop med att det e så långsamt. Blir ju bara en änna stor gröt i mitten. På grund av det ovan nämna tycker jag det känns väldigt slumpartat om man får med sig bollen eller inte ur en situation :/ Aja, man kanske vänjer sig vid detta också. Det får man ju iaf hoppas!
Det känns väldigt scriptat.
Ena stunden gör Kenwyne Jones (69 pace) löpningar som är helt otroliga, nästa ramlar han efter halva vägen.
Bronsspelare gör otroliga cykelsparksmål medans Hulk missar bollen.
Man känner ingen pace eller skottskillnad. Det enda som skiljer spelarna åt är skill+WF.
Ganska missnöjd
Citera
2013-09-26, 19:30
Medlem
Trött man blir! Här har man jobbat hela dagen och längtat efter att få komma hem och köpa lite points. Efter två timmar övertid på jobbet kommer jag äntligen hem och så går det inte att köpa! Gah!
Citera
2013-09-26, 19:33
Medlem
Chrillies avatar
Vad har dom gjort med fifa!

Pace spelar ingen roll, workrates spelar ingen roll, shooting/passing/heading spelar ingen roll. Allt känns klumpigt. Har aldrig varit med om så många skojmål sedan FIFA 98, fifa 14 är långtifrån klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in