Citat:
Finns det något sätt att se vad man svarade på frågorna i ansökningen? Jag kommer nämligen inte ihåg om jag svarade ja eller nej på den frågan, om man har varit med om något jobbigt. Det är väl inte bra att man svarar olika på ansökningen och psykologsamtalet.
Jag har nämligen växt upp med missbruk i familjen och jag kommer inte ihåg vad jag svarade. Det är ju i min mening inget som gör mig mindre passande för FM.
Edit: Skit också, jag hittade följande på rekryteringsmyndighetens hemsida.
"Kan jag titta på frågorna och svaren efter att jag har signerat Rekryttesten?
I samband med att du signerar undersökningen kan du ladda ner en sammanställning med frågorna och dina svar. Sammanställningen är i pdf-format. Det är bara vid det tillfället du har möjlighet att se sammanställningen. Det är en bra idé att spara sammanställningen på din dator eller skriva ut den så att du kan gå tillbaka och kontrollera dina svar."
Jag har nämligen växt upp med missbruk i familjen och jag kommer inte ihåg vad jag svarade. Det är ju i min mening inget som gör mig mindre passande för FM.
Edit: Skit också, jag hittade följande på rekryteringsmyndighetens hemsida.
"Kan jag titta på frågorna och svaren efter att jag har signerat Rekryttesten?
I samband med att du signerar undersökningen kan du ladda ner en sammanställning med frågorna och dina svar. Sammanställningen är i pdf-format. Det är bara vid det tillfället du har möjlighet att se sammanställningen. Det är en bra idé att spara sammanställningen på din dator eller skriva ut den så att du kan gå tillbaka och kontrollera dina svar."
Detta är vad jag tror, var så ärlig som möjligt! Kanske i ditt fall att du har haft missbruk i familjen och detta var ett problem då du var mindre... Men ser mycket bättre på saker och ting just nu i livet ang det du har varit med om. (om det nu är så för just dig)
Det enda jag gruvar mig inför är Psykologen, just därför att jag inte är så värst bra på att svara på frågor ang mig själv så som "Vad är din bra och dåliga egenskap" och så vidare.
Sedan undrar jag även om det inte finns något likadant "ig test" eller sådant man kan träna på? Skulle vara bra att fräscha upp minnet lite.