2013-09-26, 00:32
Medlem
Bruunkens avatar
Fick precis Gundogan i pack, ser fruktansvärt bra ut så jag måste nog faktiskt överväga att göra ett bundeslag.
Citera
2013-09-26, 00:35
Medlem
Hej UT-vänner. Lirar på xboxet och funderar på om jag ska lägga lite pengar på några paket. Men känns ovärt om man inte kommer kunna fortsätta med samma lag på xb one sen när det kommer. Så min fråga är då, kommer man kunna fortsätta?

Såg nu att de gör det.. härligt Men det går inte att köpa fifa points på xboxet ?
Senast redigerad av ccccc 2013-09-26 kl. 00:45.
Citera
2013-09-26, 00:35
Medlem
fick nyss ett mail av spelbutiken där det stod så här:
Vi skickar härmed din Pre Order Key för Fifa 14 (PS3) - Pre-order DLC Historic Kit för beställning #

vad menas med det?
Citera
2013-09-26, 01:01
Medlem
sebbolitos avatar
Efter patchen/uppdateringen på early access så känns det som att spelet har blivit snabbare och lättare att vända och dribbla med spelare. Någon annan som känner samma sak?
Citera
2013-09-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus86
fick nyss ett mail av spelbutiken där det stod så här:
Vi skickar härmed din Pre Order Key för Fifa 14 (PS3) - Pre-order DLC Historic Kit för beställning #

vad menas med det?
Fick också det, märkligt.
Citera
2013-09-26, 01:32
Medlem
boonies avatar
Blir nog att skita i fifa detta året, spelat en 30 matcher på fut och känner redan att jag börjat tröttna. Inlägg/hörnor helt för op och finess ska vi inte ens snacka om.

Ni som ska spela köp benteke och lukaku sen bara inlägg ni kommer vara bäst i världen grattis.
Citera
2013-09-26, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito
Efter patchen/uppdateringen på early access så känns det som att spelet har blivit snabbare och lättare att vända och dribbla med spelare. Någon annan som känner samma sak?

Har inte noterat någon uppdatering men testade att köra en säsong mot konsolen och det kändes som ett helt annat spel. Spelarna vänder, det går att springa fort, man har bollkontroll, etc. Vore trevligt om det stämmer och är samma känsla i online-läget.
Citera
2013-09-26, 01:46
Medlem
Strobeliciouss avatar
Hur mycket fifa points får man för 500kr på PS3?
Citera
2013-09-26, 01:53
Medlem
Bruunkens avatar
Alltså herregud så jävla bra Ronaldinho är. Underbar att spela med. Grym på att dribbla och har otroligt fina passningar samt frisparkar. Om ni funderar på att köpa han till diverse lag, gör det. Ni kommer inte ångra er.
Citera
2013-09-26, 01:56
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Har inte noterat någon uppdatering men testade att köra en säsong mot konsolen och det kändes som ett helt annat spel. Spelarna vänder, det går att springa fort, man har bollkontroll, etc. Vore trevligt om det stämmer och är samma känsla i online-läget.

Uppdateringen kom i tisdags och jag var tvungen att installera för att spela. Dom senaste matcherna har det vart mkt enklare att vända med spelare som coutinho men det tråkiga är att jag möter pace bögar som slår en lång boll som pepe och varane inte har nån chans på....
Citera
2013-09-26, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito

Vadå för uppdatering, märkte inget innan när jag spelade. Kom den nu i natt eller?
Citera
2013-09-26, 01:58
Medlem
Är det ens värt att skaffa FIFA 14? Spelet verkar ju skitdåligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här