2013-09-24, 14:20
Medlem
fernebos avatar
Ok, ja jag tror att det där resultatet ligger rätt nära sanningen.
2013-09-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Skrämmande siffror.

Således, 34.6% av "Det Sovande Folket" kan fortfarande tänka sig att rösta på Imam Reinfeldts Allahians. Imamen har systematiskt jobbat för att strama åt livsutrymmet för Sveriges ursprungsbefolkning och flyttat över svenskens inarbetade skattepengarna till MENA-uppfödning. Behövs det nämnas - Imamen hatar Sverige.

Om några decenier har Sverige en muslimsk majoritetsbefolkning om Imamens Allahians får styra, och det tycker tydligen 34,6% är den rätta vägen att vandra.
34,6% räcker väl inte? Även om du räknar bort dina kära Måna Muslim-sossar från allt som är ont så kan du väl för helvete inte räkna V och MP som partier som vill stoppa islamiseringen? MP vill ha fri invandring, tycker att alliansens invandringspolitik är "grym och inhuman" enligt Ferm, och hade valaffischer på arabiska. 34,6+7,5+8,3=50,4%.
2013-09-24, 16:48
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
34,6% räcker väl inte? Även om du räknar bort dina kära Måna Muslim-sossar från allt som är ont så kan du väl för helvete inte räkna V och MP som partier som vill stoppa islamiseringen? MP vill ha fri invandring, tycker att alliansens invandringspolitik är "grym och inhuman" enligt Ferm, och hade valaffischer på arabiska. 34,6+7,5+8,3=50,4%.

Grov förnekelse:
http://s10.postimg.org/5tp2tt8sp/invandring.jpg

Du har inga belägg för det du påstår om t.ex. Vänsterpartiet. Det finns en teori, och sedan finns det praktik:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1650&artikel=5549591&playau dio=4576068

Du måste börja förlika dig med att det du hjärntvättades till att tro som ung inte längre stämmer. Det är inget att skämmas för - inte ens jag kunde ana 2006 vad som komma skulle. Men 2010 borde man vetat bättre. Du är en av dom sista allahians-mohikanerna på Flashback, många har avprogrammerats vid detta laget. 800 000 invandrare på sju år med stor bas av bidragsmassinvandring från MENA blev för mycket.

Jag kan hålla med om att det blir svårt att stoppa islamiseringen efter Imam Reinfeldt som har fått en tung snöboll i rullning.
Imam Reinfeldts år kan mycket väl bli fatala för Sverige. Hur skall t.ex. Svetsarn ha råd med att försörja arvet efter Imamens bidragsmassinvandring som kommer att ha en enorm inre självtillväxt i enklaverna? Med vems pengar?
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-09-24 kl. 16:51.
2013-09-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Grov förnekelse:
Du måste vara den mest upphakade skiva som funnits på Flashback. "Grov förnekelse"+länk till missvisande diagram = succé? Ditt nötta diagram ÄR grov förnekelse av en betydligt mer komplex sanning:

Citat:
Du måste börja förlika dig med att det du hjärntvättades till att tro som ung inte längre stämmer. Det är inget att skämmas för - inte ens jag kunde ana 2006 vad som komma skulle. Men 2010 borde man vetat bättre. Du är en av dom sista allahians-mohikanerna på Flashback, många har avprogrammerats vid detta laget. 800 000 invandrare på sju år med stor bas av bidragsmassinvandring från MENA blev för mycket.
Du måste börja förlika dig med att jag anser att båda lagen har ställt till ungefär lika mycket elände. Jag kritiserar båda lika hårt oavsett vilken sida jag tycker bättre om. Du själv däremot är så förblindad av svartvitt betongsossigt 1968-borgarhat att du inte kan erkänna att rödgröna någonsin skapat en del av eländet. Inte ens när Palme/Carlsson tredubblade Fälldins siffror. Eller att Persson gick från 32.000 till 86.500 under sin tid. DET är "Grov förnekelse".

86436 2006: Go och fin gammal sossepolitik, helt rimligt.
86095 2007: Imamens islamisering är total.

Skärpning.
Senast redigerad av CrispyKreem 2013-09-24 kl. 17:34.
2013-09-24, 18:18
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Du måste vara den mest upphakade skiva som funnits på Flashback. "Grov förnekelse"+länk till missvisande diagram = succé? Ditt nötta diagram ÄR grov förnekelse av en betydligt mer komplex sanning:

Du måste börja förlika dig med att jag anser att båda lagen har ställt till ungefär lika mycket elände. Jag kritiserar båda lika hårt oavsett vilken sida jag tycker bättre om. Du själv däremot är så förblindad av svartvitt betongsossigt 1968-borgarhat att du inte kan erkänna att rödgröna någonsin skapat en del av eländet. Inte ens när Palme/Carlsson tredubblade Fälldins siffror. Eller att Persson gick från 32.000 till 86.500 under sin tid. DET är "Grov förnekelse".

Skärpning.

Mullorna Carlsson, Persson och Palme kanske var av annat virke än Führer Löfvén?

Skulle fan vilja se en större urbening av de där siffrorna från Novus, obegripligt hur Vänsterpartiet kan ha 7,5%, har man gått runt i TV4-huset och frågat?
2013-09-24, 18:19
Medlem
Citat:

Skärpning.

Grov Förnekelse:
http://www.dn.se/nyheter/politik/forsta-steget-klart-i-asylpolitiken/

Visst har sossarna tidvis varit skyldiga t.ex Persson, men Imam Reinfeldts platå 2006-2013 på +100 000 årligen med stor bas av bidragsmassinvandring från MENA är helt i särklass värst.

Vem skall betala?

Således - det finns ingen sjuklöver, möjligen en femklöver M MP FP C KD.

SD kan inget göra, dom kommer att få för lite röster, och bli utmarginaliserade(speciellt av sin idol Imamen)

Allahiansen har infört i stort sett anarki inom invandringspolitiken.

Sista hoppet står till Svetsarn - det är bitter grå realpolitik.

Härligt att se dig gå igång på alla cylindrarna varje gång någon nämner något litet positivt om dom fruktansvärda sossarna. Var Sveriges utveckling under 1900-talet så dålig egentligen före Bengt Westerberg?

PS. Nu fick eternussermo panik också och "hjälper till" med gula gubbar utan att ens veta vad han kommenterar. Han visste inte att Carlsson var SDare i praktiken.

Nja, jag får ta och jobba lite nu 11.30am...vi ses.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-09-24 kl. 18:33.
2013-09-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Mullorna Carlsson, Persson och Palme kanske var av annat virke än Führer Löfvén?

Skulle fan vilja se en större urbening av de där siffrorna från Novus, obegripligt hur Vänsterpartiet kan ha 7,5%, har man gått runt i TV4-huset och frågat?
V och SD har de mest nätaktiva sympatisörerna, därför får de spikar i självrekryterande webbpaneler och det får såna som Sentio och UM kompensera för. Novus panel är däremot inte självrekryterande, men spikarna verkar finnas ändå. Överrepresentation av unga väljare för dessa partier kan ju vara en möjlig orsak.

Vi får se hur det blir med Löfvén, men om invandringen blir större 2015-2018 med honom som statsminister kräver jag att KarlDenSisteGustaf för all framtid ska titulera honom "Superimam övermulla islamiseringsfurste Allah Muhammed Löfvén bin Ladin Khomeini den store".
2013-09-24, 19:59
Medlem
Det är väldigt intressant att KD hittills ligger på 3.6 i medelvärde i september, hoppas verkligen på att de stabiliserar sig under spärren i kommande månader. Så länge ett parti har ett medelvärde över 4 % tror jag att svensson kommer att stödrösta. Extra intressant blir det när vi även har centern som också ligger farligt nära spärren, och även Folkpartiet börjar närma sig den om än inte lika snabbt. Vore underbart om KD åkte ut ur riksdagen.

Det bästa som skulle kunna hända, eller rättare sagt det minst sämsta som skulle kunna hända, är att centern och KD åker ut, att FP och Moderaterna går starkt tillbaka, och att sossarna ensamma kan regera utan inflytande från extremistpartiet MP eller V. Möjligen att de får lite passivt stöd från något mindre parti.
2013-09-25, 05:24
Medlem
Ok, ok. På tal om lite annat:

Det har börjat märkas allt tydligare att SD tuggar sig allt djupare in i Moderaterna. Jag har spått att SD går om M före valet 2018, tangeringen kommer att nås vid drygt 15%. Den kan nog komma redan 2016 när allt fler kommuner kollapsar efter Imamens bidragsmassinvandringspolitik.

SD är stöpt ur M. Visst, i början togs det folk ur alla partier. Men denna breda diversegrupp är nog ganska dränerad vid detta laget.

Idag har M en stor flyktig grupp av f.d. drönare som håller på att upptäcka Imam Reinfeldts svenskfientlighet. MENAiseringen knackar nu även på deras bakdörr, hotet var inte enbart teoretisk rasism och djungeltrummor på internet (Se nu t.ex. den aktuella Jimmy Baker skandalen). Detta tog si så där sju år att fatta för drönaren

Det kan finnas lite KDare att ta också, men dessa är ju så få från början utan stödröster från M.

SD borde utnyttja sin bäste valarbetare Imam Reinfeldt allt hårdare. Vill SD bli Sveriges näst största parti 2018? Sluta med att skjuta i stolpen när ni har öppet mål!
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-09-25 kl. 05:50.
2013-09-25, 10:20
Medlem
Svithjods avatar
Citat:

Skärpning.
Fast på 80 talet under Palme så fick invandrarverket återkommande order att bromsa inflödena av ex Iranier när den blev för stor. Åtgärder mot flygbolag mm togs.
Dock ville man behandla dem som ändå kom bra.
Det var under 90 talet och regeringen Bildt som proppen åkte ur att jmf med strömmarna efter VKII och efterföljande arbetskraftsinvandring blir fel.
2013-09-25, 19:05
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:

Skärpning.

Jodå det stämmer nog,men sosseregeringen försökte faktiskt ihop med moderaterna mota olle i grind så mycket det gick.
Men det samarbetet försvann när 32,an blev partiledare och tog in sina Mufkompisar som ville ha öppna gränser, i partiledningen.
2013-09-25, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Jodå det stämmer nog,men sosseregeringen försökte faktiskt ihop med moderaterna mota olle i grind så mycket det gick.
Men det samarbetet försvann när 32,an blev partiledare och tog in sina Mufkompisar som ville ha öppna gränser, i partiledningen.
Javisst, Reinfeldts Nya Moderaterna-projekt har helt klart vridit kursen åt ett nytt "inkluderande" håll (inkludera sosseväljare, inkludera invandrare, "alla ska med"). Enda bra saken de gjort var att rösta nej till tillfällig amnestilag när de andra 6 i 7klövern röstade för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in