2013-09-24, 21:48
Medlem
Falcao är den kompletta strikern, håller han högre än Lewandowski om jag ska vara ärlig Enda som skulle kunna hålla samma klass som han är möjligtvis Zlatan.
Citera
2013-09-24, 21:49
Medlem
haammpes avatar
Kan ni spela ? slängs bara ut hela tiden..
Citera
2013-09-24, 21:50
Medlem
Bruunkens avatar
Fan alltså, verkar vara någon förbannelse för mig att spela med Willian just nu, 10 matcher utan ett enda mål. Håller inte alls. Tänker dock inte sälja, jag känner att grabben har potential, när han väl gör sitt första så kommer dom rulla in. Hoppas jag.
Citera
2013-09-24, 21:54
Medlem
Jerkstores avatar
Baines är den mest säkra i TOTW. Han, Agüero och Pedro. Hade velat se Alaba istället för Baines eftersom han är en roligare futspelare, men men.
Citera
2013-09-24, 21:54
Medlem
haammpes avatar
Någon som vet vad uppdateringen handlade om ?
Citera
2013-09-24, 21:55
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Någon som vet vad uppdateringen handlade om ?

Jag tappar också connection efter den där jävla uppdateringen
Citera
2013-09-24, 21:55
Medlem
Har hulk +5K just nu så skulle gissa på runt totalt 35-40K under releasedagen. Sitter på PS3.
Har knåpat ihop dessa tre squadsen men har svårt att välja ut vilket. Lite tankar från er som spelar early release hade därför varit uppskattat.

BPL: http://www.futhead.com/14/squads/522299/ - De är egentligen det här laget som jag behöver mest tips på. BPL är sån bred liga så det hade varit kul med tips på förbättringar om jag väljer BPL utav er som spelat Early release.

Serie A: http://www.futhead.com/14/squads/521606/ - Den jag är mest nöjd med i nuläget. Tanken är att slå cross på Klose som nickar mål eller långboll på kantspelarna som isf kan vika inåt för att finessa in den i bortre. Båda kantspelarna har sin bästa fot inåt banan + finessot som trait.

Bundesliga: http://www.futhead.com/14/squads/520709/ - Känns som att Bundes är en dyr liga iår så blir inga bra spelare, tror ej på denna men ni får gärna komma med motargument!

Ni får gärna kommentera vilken ni valt med eller utan motivering eller om ni har några förbättringar till någon av dem!
Citera
2013-09-24, 21:56
Medlem
Vad tror ni om özil i totw denna veckan?
Citera
2013-09-24, 21:59
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle95
Vad tror ni om özil i totw denna veckan?
Har jag inte ens tänkt på! 3 assist i sin hemmadebut. Ganska given enligt mig.
Citera
2013-09-24, 22:00
Medlem
EySanchezs avatar
Vad tycker ni hittills om 14? Själv tycker jag det är tråkigare än 13 då det går så jävla sakta, sen släpper jag in minst 1 hörnmål per match och det spelar ingen roll vem jag har eller möter Bernard rövknullar Chiellini i luften alltså, om jag får överdriva för att förtydliga min poäng. Tänker inte klaga på avsluten med fötterna än då det antagligen är mitt fel att jag bränner de 3-4 frilägen jag får per match att skilla är mycket svårare, kanske så det ska vara men det är i princip bara McGeady/Berbaspin, chop och roulette som kan ge något.
Citera
2013-09-24, 22:04
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Vad tycker ni hittills om 14? Själv tycker jag det är tråkigare än 13 då det går så jävla sakta, sen släpper jag in minst 1 hörnmål per match och det spelar ingen roll vem jag har eller möter Bernard rövknullar Chiellini i luften alltså, om jag får överdriva för att förtydliga min poäng. Tänker inte klaga på avsluten med fötterna än då det antagligen är mitt fel att jag bränner de 3-4 frilägen jag får per match att skilla är mycket svårare, kanske så det ska vara men det är i princip bara McGeady/Berbaspin, chop och roulette som kan ge något.
Jag tycker det fortfarande är så sjukt svårt. Vet inte om jag älskar eller hatar det, just nu hatar jag det dock på grund av åtskilliga förluster i rad. Tur att man har GTA så man kan få ut aggressionerna där.
Citera
2013-09-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Har jag inte ens tänkt på! 3 assist i sin hemmadebut. Ganska given enligt mig.

Ja annars är det konstigt kan man tycka..
Hoppas på första inform i pack då på torsdag :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in