Citat:
Ursprungligen postat av
MKMF12
Märker ingen som helst aggro på Tren. Är helt jämn i humöret och superglad. Är väl värre om man hade vart ungdom och levt rajtan tajtan på helgerna.
Jag har inga psykiska problem med tren heller, ligger på min andra tren kur nu.
Mitt humör och psyka är jämnt och stabilt som alltid annars.
Sen vet man inte heller om man skulle snedtända vid högre doser på tren, det är väl ingenting man ska utesluta heller.
När det kommer till den psykiska biten så har jag bara haft konstiga drömmar, förra kuren och denna kuren, man verkligen kliar sig i pannan och undrar vad fan det var en dröm.
Har du själv känt på drömmarna något?