2013-09-23, 19:25
  #17497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
Va mena du att du märkte dåliga effekter ef andra stick?
Ja tren är inte direkt fritt från bieffekter..
2013-09-23, 20:11
  #17498
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Ja tren är inte direkt fritt från bieffekter..

Jo jag vet att tren e har rätt stygga bieffekter men jag mena börja du känna direkt efter andra sticket på trennet?
2013-09-23, 20:13
  #17499
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
Jo jag vet att tren e har rätt stygga bieffekter men jag mena börja du känna direkt efter andra sticket på trennet?
Tog runt 2-4 veckor innan biverkningarna kickade in på riktigt på mig, dock kände jag av de där okända tren-flåset redan efter första sticket, man känner sig tung i lungorna och nsätan lite andfådd hela tiden.
2013-09-23, 21:19
  #17500
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olath
Tog runt 2-4 veckor innan biverkningarna kickade in på riktigt på mig, dock kände jag av de där okända tren-flåset redan efter första sticket, man känner sig tung i lungorna och nsätan lite andfådd hela tiden.

OK, har hört att man kan få lite kass "kondis" olika för vissa tydligen. vad var det värsta bieffekterna du kände? nyfiken för ligger ligger på 250mg testo e e4d nu i 14 veckor och tänkte höja till 500mg och slänga in tren e 200mg. har sambo o shit så vill inte bli helt cp du vet.
2013-09-23, 21:27
  #17501
Bannlyst
Citat:
Hur är MM galenika testo e?

Deras Galenika Testo E är mycket bra
2013-09-23, 21:33
  #17502
Medlem
Olaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
OK, har hört att man kan få lite kass "kondis" olika för vissa tydligen. vad var det värsta bieffekterna du kände? nyfiken för ligger ligger på 250mg testo e e4d nu i 14 veckor och tänkte höja till 500mg och slänga in tren e 200mg. har sambo o shit så vill inte bli helt cp du vet.
Det värsta har varit att man har varit sjukt aggro och irriterad första veckorna, sen nattsvettningarna. Men man vänjer sig.
2013-09-23, 22:03
  #17503
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
OK, har hört att man kan få lite kass "kondis" olika för vissa tydligen. vad var det värsta bieffekterna du kände? nyfiken för ligger ligger på 250mg testo e e4d nu i 14 veckor och tänkte höja till 500mg och slänga in tren e 200mg. har sambo o shit så vill inte bli helt cp du vet.
Man får inte "lite kass kondis", man frustar som en tjur för ingenting

Tänk dig för när du har en sambo, trennet sätter sig på psyket på ett helt annat sätt än andra prepp. Man blir paranoid o går runt o tänker, o när du väl blir arg för något kan du explodera bara för att du har nojjat en hel dag, o de smyger sig på utan att du tänker på de själv.

Men om du är nöjd med livet i stort o inte har något som gnager så kan du väl våga dig på att pröva tren lite försiktigt för de är fan grymt.
2013-09-24, 00:13
  #17504
Medlem
Jag har inte fått några som helst aggressionsproblem med tren, eller ens förändrat mitt humör något. Jag är däremot väldigt sansad och icke-aggressiv naturligt.

Däremot svettas som fan ibland på natten, flåsar som ett djur vid ansträngning, fått rätt jobbig acne, osv.

400mg DP tren E+lite testo och EQ
2013-09-24, 00:48
  #17505
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Man får inte "lite kass kondis", man frustar som en tjur för ingenting

Tänk dig för när du har en sambo, trennet sätter sig på psyket på ett helt annat sätt än andra prepp. Man blir paranoid o går runt o tänker, o när du väl blir arg för något kan du explodera bara för att du har nojjat en hel dag, o de smyger sig på utan att du tänker på de själv.

Men om du är nöjd med livet i stort o inte har något som gnager så kan du väl våga dig på att pröva tren lite försiktigt för de är fan grymt.

Märker ingen som helst aggro på Tren. Är helt jämn i humöret och superglad. Är väl värre om man hade vart ungdom och levt rajtan tajtan på helgerna.
2013-09-24, 01:06
  #17506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illg
Någon med erfarenheter eller info om NK's primo?

Nope men söker du bra primo rekommenderar jag apotekbodens. Fint tryck!
2013-09-24, 02:06
  #17507
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
Märker ingen som helst aggro på Tren. Är helt jämn i humöret och superglad. Är väl värre om man hade vart ungdom och levt rajtan tajtan på helgerna.


Jag har inga psykiska problem med tren heller, ligger på min andra tren kur nu.
Mitt humör och psyka är jämnt och stabilt som alltid annars.
Sen vet man inte heller om man skulle snedtända vid högre doser på tren, det är väl ingenting man ska utesluta heller.

När det kommer till den psykiska biten så har jag bara haft konstiga drömmar, förra kuren och denna kuren, man verkligen kliar sig i pannan och undrar vad fan det var en dröm.

Har du själv känt på drömmarna något?
2013-09-24, 12:07
  #17508
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
OK, har hört att man kan få lite kass "kondis" olika för vissa tydligen. vad var det värsta bieffekterna du kände? nyfiken för ligger ligger på 250mg testo e e4d nu i 14 veckor och tänkte höja till 500mg och slänga in tren e 200mg. har sambo o shit så vill inte bli helt cp du vet.

Lyssna noga nu så ska jag ge dig ett råd, varit på tren ett par gånger nu. Både höga och låga doser. Höj först testot och ser om aggrot blir starkare, för 250 - 500 är skillna dpå humöret om man har dåligt humör. Sen skulle jag nog börja med 100mg tren e för att känna på det. Jag ligger på 100mg nu, lägsta ever men det är precis så att det funkar för mig. Tren är extremt och har man dåligt psyke eller är aggressiv från första början ska man helst låta bli det helt.

Om du nu måste ligga på enhante, testa tren a annars, 75mg e2d för att se hur du funkar på det, för då går det ur snabbt om du vill hoppa av.

Men kom ihåg, du ska alltid vara starkare än preppet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in