2013-09-24, 12:49
Medlem
REALINs avatar
Har också ansökt.

REALIN på socialclub. Kör på ps3!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vad får dig att tro att jag inte läste hela artikeln? Du anar nog inte vad 32 spelare i t.ex. TDM hade inneburit va? Större och roligare klan matcher/träningar såklart. Tänk dig nu också att Flashbacks crew har 200+ medlemmar, det skulle vara kul att bara cruisa runt med 32 crew medlemmar och bara ha kul i freemode. Hur som helst så lever min dröm om fler spelare kvar. Oundviklig PC och next gen release ligger runt hörnet.

En hel del saker får mig att tro det. Jag sa inte att spelkvaliteten skulle bli sämre med 32-spelare? Tycker snarare tvärtom. SJÄLVKLART HADE JAG TYCKT DET VAR ROLIGARE MED 32 ISTÄLLET FÖR 16.
Men SOMSAGT så har Rockstar demonterat ryktet, och det har aldrig hänt förut att ett rykte som Rockstar demonterat senare blir verklighet.

Jag tror de kommer att vänta något år på en GTA release för PC och nextgen konsollerna, likt de gjort innan. De har fortfarande mycket pengar att tjäna på PS3 och 360 marknaden. Det vore komplett hjärndött att släppa en version till nextgen nu.
Citera
Medlem
Också ansökt till FB Crew

hakilala på Social Club

Kör på PS3
Citera
2013-09-24, 14:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Kurt-Beritz på Socialclub

KurtBeritz på xbox live

Lägg gärna till mig. Jag har inte någon att spela gta V med på xbox
Citera
2013-09-24, 15:38
Medlem
Kommer inte lägga en krona till än det spelet kostade. Det kommer att vara roligt nog ändå. Verkar som att Rockstar har lagt ner ett helvetes jobb på online-delen.
Citera
2013-09-24, 16:02
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
En positiv sak med de där mikrotransaktionerna är att det kommer troligtvis att finnas en massa dåliga spelare som köpt en massa in-game pengar och inte sätter in dem på sitt konto. Det skall bli kul att köra omkring och råna folk på deras pengar de införskaffat för riktiga pengar
Precis! Behöver inte bara vara negativt.
Citera
2013-09-24, 16:14
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Kommer inte lägga en krona till än det spelet kostade. Det kommer att vara roligt nog ändå. Verkar som att Rockstar har lagt ner ett helvetes jobb på online-delen.

Samma här, tycker 499-500+ är nog för ett spel! Lägger ej ut mer pengar, tror online delen kommer bli riktigt grym alltså.
Citera
2013-09-24, 16:18
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Precis.
Rockstar påstår att Grand Theft Auto: Online kommer att vara lika revolutionerande för flerspelarläget som Grand Theft Auto III var för GTA-serien när man gick över till 3D-grafik. Jag tvivlar på att Rockstar skulle göra den liknelsen om de var det minsta osäkra på att de skulle kunna leverera.
Citera
2013-09-24, 16:20
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
En hel del saker får mig att tro det. Jag sa inte att spelkvaliteten skulle bli sämre med 32-spelare? Tycker snarare tvärtom. SJÄLVKLART HADE JAG TYCKT DET VAR ROLIGARE MED 32 ISTÄLLET FÖR 16.
Men SOMSAGT så har Rockstar demonterat ryktet, och det har aldrig hänt förut att ett rykte som Rockstar demonterat senare blir verklighet.

Jag tror de kommer att vänta något år på en GTA release för PC och nextgen konsollerna, likt de gjort innan. De har fortfarande mycket pengar att tjäna på PS3 och 360 marknaden. Det vore komplett hjärndött att släppa en version till nextgen nu.

Nämn gärna en sak som får dig att tro att jag inte läste artikeln. Jag skrev själv att Rockstar redan har dementerat det men med tanke på att dom kommer jobba rätt mycket med just GTA Online så är det verkligen en omöjlighet att det kan ändras? Konsolerna kanske inte pallar det, jag vet inte.

Klart att dom kommer vänta med att släppa till PC och next gen men sanningen är att GTA V kommer att släppas till dessa och då är det igen som helst omöjlighet att dom ökar antalet online spelare, inte bara för "Free mode" utan för det "vanliga" online också.
Citera
2013-09-24, 16:29
Medlem
Ansökte precis till Flashback Crew. Lirar på PS3.

CptDonut på Social Club
Citera
2013-09-24, 16:30
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
En positiv sak med de där mikrotransaktionerna är att det kommer troligtvis att finnas en massa dåliga spelare som köpt en massa in-game pengar och inte sätter in dem på sitt konto. Det skall bli kul att köra omkring och råna folk på deras pengar de införskaffat för riktiga pengar
Fast då är frågan vad den juridiska delen säger. Det bör ju räknas som rån alt. stökd i så fall.
Du tar ju något som en person betalat pengar för, spelar ju ingen roll om det så är fysisk valuta eller digital dito.

Kan bli lite knepigt gällande lagstiftningen i så fall.
Citera
2013-09-24, 16:52
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Fast då är frågan vad den juridiska delen säger. Det bör ju räknas som rån alt. stökd i så fall.
Du tar ju något som en person betalat pengar för, spelar ju ingen roll om det så är fysisk valuta eller digital dito.

Kan bli lite knepigt gällande lagstiftningen i så fall.
Kopierar ett svar en med liknande fråga fick från en annan hemsida:
Citat:
Kan du anmäla din motståndare i boxning för misshandel om denne håller sig till regelverket? Nej, det kan du inte.

Logik är så jävla vackert.
När du spelar ett spel som detta så godkänner du även riskerna.
R* är inte så dumma som du kanske tror.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-24 kl. 16:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in