Citat:
Ursprungligen postat av
Hummler
Vad får dig att tro att jag inte läste hela artikeln? Du anar nog inte vad 32 spelare i t.ex. TDM hade inneburit va? Större och roligare klan matcher/träningar såklart. Tänk dig nu också att Flashbacks crew har 200+ medlemmar, det skulle vara kul att bara cruisa runt med 32 crew medlemmar och bara ha kul i freemode. Hur som helst så lever min dröm om fler spelare kvar. Oundviklig PC och next gen release ligger runt hörnet.
En hel del saker får mig att tro det. Jag sa inte att spelkvaliteten skulle bli sämre med 32-spelare? Tycker snarare tvärtom. SJÄLVKLART HADE JAG TYCKT DET VAR ROLIGARE MED 32 ISTÄLLET FÖR 16.
Men SOMSAGT så har Rockstar demonterat ryktet, och det har aldrig hänt förut att ett rykte som Rockstar demonterat senare blir verklighet.
Jag tror de kommer att vänta något år på en GTA release för PC och nextgen konsollerna, likt de gjort innan. De har fortfarande mycket pengar att tjäna på PS3 och 360 marknaden. Det vore komplett hjärndött att släppa en version till nextgen nu.