2013-09-23, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wille11111
Dåligt formulerat, ursäkta. Förra gången frågade de mig vad jag har för bra och dåliga egenskaper. Vad är bra att svara på den frågan?
Det borde du kunna komma på själv (tänk dig att du sitter med psykologen just nu och får frågan); AGERA KVICKT, snabbtänkt (väver in just detta ämnet), besitter ledarskapsförmåga, social, lagspelare !!!, gillar att arbeta med andra osv. Sånt vackert
2013-09-23, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Fick höra av en vän att alla som satte över en 8:a på styrkan under mönstringen fick gå in och pissa för doping, någon som har erfarenhet av detta?
satte själv över en 8a och fick inte göra det, dock mönstrade jag för 1 år sedan.
2013-09-24, 00:33
Medlem
GoPalts avatar
När jag går in på rekryteringsmyndighetens hemsida har jag alternativet att boka resa. Jag hoppas att det är som det låter i tråden, att man har gått vidare då Får väl vänta och se om jag får ett brev som bekräftar det någon gång i veckan.
2013-09-24, 00:40
Medlem
jgss77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoPalt
När jag går in på rekryteringsmyndighetens hemsida har jag alternativet att boka resa. Jag hoppas att det är som det låter i tråden, att man har gått vidare då Får väl vänta och se om jag får ett brev som bekräftar det någon gång i veckan.

Jag sitter i exakt samma sits. Jag kommer inte ihåg om jag skickade iväg min ansökan eller inte så jag sitter och väntar på brevet som kanske ska komma. Har ett vagt minne av att jag svarade på de sista frågorna men har inget minne av att jag skrev in koden i slutet och slutförde det.

Annars blir det att söka till omgång 2 vilket man kan göra om ett par dagar.
2013-09-24, 00:44
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jgss77
Jag sitter i exakt samma sits. Jag kommer inte ihåg om jag skickade iväg min ansökan eller inte så jag sitter och väntar på brevet som kanske ska komma. Har ett vagt minne av att jag svarade på de sista frågorna men har inget minne av att jag skrev in koden i slutet och slutförde det.

Annars blir det att söka till omgång 2 vilket man kan göra om ett par dagar.
Hmm, jobbigt läge att inte komma ihåg om man sökt
Jag är i alla fall säker på att jag har skickat in ansökan.
Du kan skicka in din ansökan till omgång 2 redan nu
Senast redigerad av GoPalt 2013-09-24 kl. 00:52.
2013-09-24, 00:53
Medlem
jgss77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoPalt
Hmm, jobbigt läge att inte komma ihåg om man sökt
Du kan skicka in din ansökan till omgång 2 redan nu

Ja, min magkänsla säger mig att jag sökt men bara inte fått brevet ännu men det är väldigt frustrerande.

Ok det kunde man visst! Men då väntar jag på brev under denna vecka för säkerhets skull så har jag gmu 2 som back up plan.
Skriv gärna i tråden sen när du fått ditt brev så jag kan oroa mig och få ångest över att inte ha fått mitt än.
2013-09-24, 00:57
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jgss77
Ja, min magkänsla säger mig att jag sökt men bara inte fått brevet ännu men det är väldigt frustrerande.

Ok det kunde man visst! Men då väntar jag på brev under denna vecka för säkerhets skull så har jag gmu 2 som back up plan.
Skriv gärna i tråden sen när du fått ditt brev så jag kan oroa mig och få ångest över att inte ha fått mitt än.
De har ju redan börjat skicka ut brev och vissa fick sina brev i slutet av förra veckan. Men alla får ju inte samtidigt, det är bara att vänta och se. Det borde ju inte dröja allt för länge tycker man.
2013-09-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Fick höra av en vän att alla som satte över en 8:a på styrkan under mönstringen fick gå in och pissa för doping, någon som har erfarenhet av detta?
Jag drog en 9a men inte fick jag pissa för det. Så din vän pratar i nattmössan tyvärr
2013-09-24, 14:10
Medlem
Citat:
Vad är bra att säga hos psykologen? /nojjig
Berätta inte att någon i familjen har dött av cancer eller liknande. Det gjorde en polares kompis och han fick inte åka med längre.
2013-09-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Berätta inte att någon i familjen har dött av cancer eller liknande. Det gjorde en polares kompis och han fick inte åka med längre.
Okej vad fick du hos psyket?
2013-09-24, 16:05
Medlem
Citat:
Okej vad fick du hos psyket?
Jag har inte varit där. Jag är inte välkommen till GMU.
2013-09-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag har inte varit där. Jag är inte välkommen till GMU.
Okej varför då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in