2013-09-24, 13:31
Medlem
JunctaValentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Skäms ni inte? Ni har haft månader att spara pengar till både dagens match och derby matchen men så väljer ni att endast prioritera derbyt istället för denna hatmatch. Sämst är ni, vart var de fotbollsintresserade AIK grabbarna idag? Inte ens en käftsmäll delades ut ikväll.................

Var ett tiotal grabbar på plats, fler hade lovat att dyka upp. Uselt. Jag skäms och hade hoppats på bättre uppslutning så man åtminstone kunnat köra någon mindre liga. Men det är en klurig matchstart på en måndag, en mindre liga hade aldrig kunnat köra då WM aldrig tagit korta nummer. Hur många var ni förresten i Stockholm senast...?
Citera
2013-09-24, 14:55
Medlem
Idag fick jag reda på att en av dessa huliganidioter som skrämde skiten ur småkillarna från Värmdö på Tele2 arena jobbade på vår arbetsplats.
Idag gav jag honom sparken, kan man inte respektera barn och kvinnor så har man fan ingen skam i kroppen och sådana tattare vill jag inte ha på min arbetsplats.
Han kan gnälla bäst fan han vill till facket men kriminella idioter som kan göra sådant mot småbarn har ingen sympati från mej.

Lycka till i arbetslösheten! Hoppas samma öde drabbar er andra huligantattare.
Citera
2013-09-24, 15:09
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Idag fick jag reda på att en av dessa huliganidioter som skrämde skiten ur småkillarna från Värmdö på Tele2 arena jobbade på vår arbetsplats.
Idag gav jag honom sparken, kan man inte respektera barn och kvinnor så har man fan ingen skam i kroppen och sådana tattare vill jag inte ha på min arbetsplats.
Han kan gnälla bäst fan han vill till facket men kriminella idioter som kan göra sådant mot småbarn har ingen sympati från mej.

Bra gjort. Kan man stå och veva med armarna och skrika "kom då!" på ett övre etage så kan man likaså sitta hemma i sin 1:a i gnesta och fila på ett CV till något nytt lagerjobb. Smutsiga bajen.
Citera
2013-09-24, 15:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Du måste verkligen vara arbetsledare för världens sämsta arbetsplats då du orerat om sånt här tidigare.. Gissar på att du trollar i sedvanlig ordning~

Edit: 1 om året alltså? https://www.flashback.org/sp37879794
Senast redigerad av Salorm 2013-09-24 kl. 15:19.
Citera
2013-09-24, 17:18
Medlem
Citat:

Haha, tji fick du! Av Salorm.
Citera
2013-09-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
När ni springer över AIK i Stockholm så som dom skämde ut er på avenyn, då har ni återtagit er heder. Räcker knappast att ha en samling och sen skriva ett coolt inlägg på Flashback.

Menar inte det är coolt att ha en samling.. Men varför tror du det var en samling...

3-1

HATA aik!
Citera
2013-09-24, 17:46
Avslutad
Citat:

Att "trolla" måste nog vara det mest omognaste, barnsligaste och töntigaste man kan göra. När man sjunker så lågt att man "trollar" har man fan inget liv.

Tänk efter nu. Du lägger ner din egna tid på att försöka få andra personer gå bärsärk på sina tangentbord.

Du ser inget fel i det? Isåfall har du någon slags bokstavskombination.
Citera
2013-09-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STARO
Det krävs två för att dansa. WM fick FB att löpa i Gamla Stan. Ofattbart att FB gör en no-show igår med tanke på hur viktig matchen var.

Dom lär ju ha prioriterat derbyt långt innan den här matchen. Jag hadde prioriterat derbyt jag med. Göteborg är ju liksom reserv rivaler för sthlms klubbarna, och ingen bryr sig om götet direkt. Sedan så får man ge cred till fb då dom verkar ha vart klart aktivast av dom störe firmorna i år, det kan ju debateras med.
Citera
2013-09-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Dom lär ju ha prioriterat derbyt långt innan den här matchen. Jag hadde prioriterat derbyt jag med. Göteborg är ju liksom reserv rivaler för sthlms klubbarna, och ingen bryr sig om götet direkt. Sedan så får man ge cred till fb då dom verkar ha vart klart aktivast av dom störe firmorna i år, det kan ju debateras med.

Du är ironisk va? Fb har ju tackat nej till 2 av våra möten. Helsingborg är mer aktiva i år än var AIK är.

''vi är bara 50 man här på ''fest''resa så vi kan tyvärr inte'' Känner någon igen de här?
Citera
2013-09-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Du är ironisk va? Fb har ju tackat nej till 2 av våra möten. Helsingborg är mer aktiva i år än var AIK är.

''vi är bara 50 man här på ''fest''resa så vi kan tyvärr inte'' Känner någon igen de här?

Nej faktiskt inte. Lär ju vara irriterande att dom tackat nej 2ggr. Helsingborg ser jag som en död firma. Det är köpenhamn som ska ha cred för det är ju dom som slåss.
Citera
2013-09-24, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Nej faktiskt inte. Lär ju vara irriterande att dom tackat nej 2ggr. Helsingborg ser jag som en död firma. Det är köpenhamn som ska ha cred för det är ju dom som slåss.

Det var väl endast 5 FCK med mot WM? Deras yngre är väldigt aktiva. Knappast en "död" firma.
Citera
2013-09-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
Det var väl endast 5 FCK med mot WM? Deras yngre är väldigt aktiva. Knappast en "död" firma.

5 av vad 20 pers ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in