2013-09-23, 16:27
Medlem
Njaae, där tror jag du har fel. Numera är det författaren själv som korrigerar och rättstavar manuskriptet innan det går vidare för tryckning.
Citera
2013-09-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Njaae, där tror jag du har fel. Numera är det författaren själv som korrigerar och rättstavar manuskriptet innan det går vidare för tryckning.

Nej, redaktörer kollar manus, kommer med ändringsförslag och korrekturläser, det läggs inte helt på författaren. Däremot är författaren delaktig i det hela och har också ett eget ansvar för att leverera ett korrekturläst manus.
Citera
2013-09-23, 19:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

När ska du sluta uttala dig om saker du inte vet någonting om? Kan vi inte göra såhär att nästa gång du känner behovet av att uttrycka en åsikt här, försök att basera den på fakta och inte känslor eller något du "hört av en polare", okej? Okej.

Verkar som Berny och Ranvi i alla fall är vänner igen.

Citat:
Ranvi säger:
Och jag finns här även denna årsdag sisterlove.
Kanske bara lite längre bort,
Kanske bara lite längre ifrån från alla telefonsamtal som hörde tårarna förra året, och som jag är så glad över att du släppte fram tillslut!

Din systerdotter delar din födelsedag, och det vet vi bägge är ett tecken, en nystart fylld av hopp och lycka, som inget annat kan överträffa.

Jag älskar dig så mycket. Likaså Quinnie som väntar på att få träffa sin lejonmoster.
Du är ju den starkaste lejonhonan i flocken som hon har att se upp till!
VERITAS BABY VERITAS.

Vet inte så mycket om Ranvi mer än att hon och hennes (ex?)pojkvän gick på metadon ett tag. Samt en grej någon berättade, typ att hennes råtta/kanin/djuribur dog varpå hon går runt och hotar med att ta sitt liv
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-09-23 kl. 19:28.
Citera
2013-09-23, 20:25
Medlem
Tydligen var berny enligt sin Facebook in på psykakuten igår. 11.47 skrev hon att hon fick skjuts in, 14.41 samma dag skrev hon att hon var hemma igen. En snabbvisit....
Citera
2013-09-23, 20:33
Medlem
på bloggen skrev hon att hon drömde om den katolska SKOLAN, inte sekten... har hon helt tappat opus dei mån tro?
Citera
2013-09-23, 22:05
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Tydligen var berny enligt sin Facebook in på psykakuten igår. 11.47 skrev hon att hon fick skjuts in, 14.41 samma dag skrev hon att hon var hemma igen. En snabbvisit....

Antagligen fick hon en "panikattack" över Nicklas, men sen när hon var på psykakuten insåg hon hur självständig hon var och åkte sedan hem.
Citera
2013-09-23, 22:06
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
på bloggen skrev hon att hon drömde om den katolska SKOLAN, inte sekten... har hon helt tappat opus dei mån tro?

Ja hennes berättelser brister ju lite och jag tror hon insett det.
Citera
2013-09-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
När ska du sluta uttala dig om saker du inte vet någonting om? Kan vi inte göra såhär att nästa gång du känner behovet av att uttrycka en åsikt här, försök att basera den på fakta och inte känslor eller något du "hört av en polare", okej? Okej.

Verkar som Berny och Ranvi i alla fall är vänner igen.

Vet inte så mycket om Ranvi mer än att hon och hennes (ex?)pojkvän gick på metadon ett tag. Samt en grej någon berättade, typ att hennes råtta/kanin/djuribur dog varpå hon går runt och hotar med att ta sitt liv

Om du hade läst lite bättre hade du sett att jag skrev "där TROR jag att du har fel". när jag ska sluta uttala mg om saker? Samma dag du upphör med din dryga överlägsna attityd, den är bara patetisk och din osäkerhet lyser fullt genom. Kanske lurar du småglinen härinne men inte mig.

Och ett tips: Ta och sluta hacka på folk också när du ändå är igång, förresten.

On.T: Kommentarerna i bloggen påvisar att Berny fortfarande är mycket omtyckt av många.
Citera
2013-09-23, 22:43
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
On.T: Kommentarerna i bloggen påvisar att Berny fortfarande är mycket omtyckt av många.

Jag vet inte om du var med förut men då var det en stor jäkla fan-club för våran Ängla-berny med glitterblod och psykoser om män som klipper henne med sax kring halsen

Men tiden gick och de flesta växte upp och tröttnade på henne.
Dock kommer det alltid nya beundrare.
Citera
2013-09-23, 22:52
Medlem
sinfons avatar
Hennes så kallade beundrare, som alltid validerar hennes beteende oavsett, är hennes största sänke i livet.
Citera
2013-09-24, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hennes så kallade beundrare, som alltid validerar hennes beteende oavsett, är hennes största sänke i livet.

Ja, på ett sätt kan jag hålla med dig i detta då de som hyllat henne även när hon skenar ur, egentligen stjälper henne eftersom de pushar ett irrationellt beteende men sedan brytningen med Jonas tycker jag hon har fått oförtjänt mycket skit för allting så att det gått till överdrift på andra hållet, viket inte heller är bra. En balans är att föredra.
Citera
2013-09-24, 07:43
Medlem
Gafflens avatar
Nu såg jag på min instagram att Emma laddade upp en bild tillsammans med berny och uttalar sig " underbara tider ".
Mina fleshbajk vänner jag tror inte Emma är ett avslutat kapitel riktigt än.

EDIT:http://instagram.com/p/eneZKKNKIc/
Senast redigerad av Gafflen 2013-09-24 kl. 08:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in