Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Jag har svårt att tro att en betongarbetare ska kunna vara en ledarfigur.
Ingvar Kamprad började med att sälja tändstickor, pennor och diverse struntsaker, och han är ju helt misslyckad som vi vet..
Citat:
Jag utgår ifrån att du menar isbjörnar när du snackar om vita björnar. Du är farligt okunnig om du på allvar menar att brunbjörn ska kunna leva på nordpolen/Grönland därför att isbjörnar gör det.
Som du säger, det handlar om principen. En organism trycker undan den andre. Du som är inne på principer längre ned, är det ett svårt koncept?
Men berätta gärna för oss varför brunbjörnar inte kan leva på Grönland, din kunskap är ju oändlig som vi alla vet.
Citat:
Ja, indirekt. De skulle ge fan att kaxa sig emot stater som är starkare om de vill överlva.
Vänta vänta nu.. total paradox här! Du är emot stora stater/staten, men du är ok med att icke-vita folk och dess stat invaderade och folkmördade Tocharierna?
Bara vita som folkmördades ändå, ingen fara va?
Citat:
Det handlar om principer. Saten ska ge fan i att ta det som är mitt. Varför måste staten ha det som är mitt för att säkerställa svenskarnas överlevnad. Låter helt sjukt.
Behandlar du din familj och vänner på samma sätt, och dem dig? Du skulle nog inte levt längre än någon timme du föddes. Varför slösa resurser på vita liv, ja herregud vad onödigt!!
Jag är själv ingen anhängare av storstater och föredrar mer regional påverkan. Men inte ursäktar jag att vita ska dö eller blandas bort för det, antivit.