2013-09-20, 20:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Jo jag kan ta upp vilka anklagelser du än kommer med, men jag måste ju veta vad du pratar om. Ge mig en länk till ett inlägg där du menar att jag slingrar mig från sakfrågan.

Vet du verkligen inte vad jag talar om? Jag har ju nämnd det ett antal gånger på dom senasta sidorna:

T.ex. ditt postulat om gravitationens icke-konstans (även efter jag hade gjort dig uppmärksam på parameter-villkoren) och din 'gudomliga genetik'.
Citera
2013-09-20, 20:06
Medlem
Citat:
Vilket uttalande tänker du på?

Läste på text-tv igår , jag ska se om jag kan hitta det, jag återkommer.
Citera
2013-09-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Vet du verkligen inte vad jag talar om? Jag har ju nämnd det ett antal gånger på dom senasta sidorna:

T.ex. ditt postulat om gravitationens icke-konstans (även efter jag hade gjort dig uppmärksam på parameter-villkoren) och din 'gudomliga genetik'.

Nej jag kan inte läsa dina tankar, du får ge mig länkar till inlägg där du påstår att jag slingrar mig undan, och förklara exakt var jag slingrar mig undan.
Citera
2013-09-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomorone
Läste på text-tv igår , jag ska se om jag kan hitta det, jag återkommer.

Ok.
Citera
2013-09-20, 20:15
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Nej jag kan inte läsa dina tankar, du får ge mig länkar till inlägg där du påstår att jag slingrar mig undan, och förklara exakt var jag slingrar mig undan.

Har mina senasta hänvisninger till gravitation och 'gudomlig genetik' som exempel på din pseudovetenskap varit otydliga?
Citera
2013-09-20, 20:18
Medlem
Citat:
Vilket uttalande tänker du på?

Påven talar för mer tolerant kyrka

Stockholm. Påven Franciskus har kommit med en programförklaring för katolska kyrkan. I den säger han att han vill öppna kyrkan - även för frånskilda, homosexuella och kvinnor som gjort abort.

Tog det från Aftonbladet.
Citera
2013-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Har mina senasta hänvisninger till gravitation och 'gudomlig genetik' som exempel på din pseudovetenskap varit otydliga?

Du har inte hänvisat till någonting, du har bara påstått en massa saker om min person.
Citera
2013-09-20, 20:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Du har inte hänvisat till någonting,

Jo, till gravitations-frågan och till 'gudomlig genetik'.
Citera
2013-09-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomorone
Påven talar för mer tolerant kyrka

Stockholm. Påven Franciskus har kommit med en programförklaring för katolska kyrkan. I den säger han att han vill öppna kyrkan - även för frånskilda, homosexuella och kvinnor som gjort abort.

Tog det från Aftonbladet.

Ojdå, det hade jag inte hört.
Citera
2013-09-20, 20:28
Medlem
Citat:
Jo, till gravitations-frågan och till 'gudomlig genetik'.

Länk på det tack, och förklaring på var exakt jag slingrar mig undan.
Citera
2013-09-20, 20:34
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
och förklaring på var exakt jag slingrar mig undan.

Du har exakt slingrat dig undan i frågorna om gravitation och 'gudomlig genetik'. Minns du inte det?
Citera
2013-09-20, 20:59
Medlem
Citat:
Du har exakt slingrat dig undan i frågorna om gravitation och 'gudomlig genetik'. Minns du inte det?

Jag anser att jag inte slingrat mig undan. När du kommer med sådana personangrepp så är det minsta man kan begära att du visar exakt vart jag har slingrat mig och hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in