Citat:
Ursprungligen postat av
amaguard
Vilka glädjeuttryck.. Öl, Novalucol och vavarevisa snacket kan komma på ända. (men fira klart för all del..) Han kan i praktiken vara en fri man i slutet på 2013. Faktiskt.
Nu kan ju alla börja prata om det man inte vågade innan.
Någon nämnde självmordsbenägen.. Bra början..
Och nu inbjuds du även att skrika lite om det här inlägget.

Jag skriker inte på dig och dina inlägg. Du får tycka och känna vad du vill.
Eftersom jag kände hans offer ganska väl, och även var ytligt bekant med två av de han tidigare mördat så tager jag mig nu friheten att utan dåligt samvete fira domstolens beslut med ytterligare en kall flaska Gösser, samt ett duralexglas till bredden fyllt av Baileys.
Sedan ska jag, sporrad av dig, gotta mig i detaljer om Pierre och hans ondska tillsammans med andra lättade medborgare via detta forum.
Låt mig börja med att fråga om någon mer än jag lagt märke till en bisarr detalj från förundersökningen.
Bland fotografierna från Pierres hem finns en bild på hans sängbord med utdragen låda. På bilden ser man ett par handbojor samt en tub Helosansalva. Jag har inte skrivit om detta tidigare då det känts lite off topic men nu i samband med att Pierre ska genomgå sinnesundersökning kanske det finns relevans i att spekulera runt tingestar som dessa?