2013-09-19, 21:22
Medlem
Flammbars avatar
Är det någon som kan skriva commands när man hyr en server på games4u? Händer inte ett skit efter rcon förutom om man försöker byta map?

Citat:
rcon_password 1234
changelevel de_dust
Can't changelevel, not running server
Jag som gör något fel eller va fan? Games4u verkar visserligen heldött nu men en månad utan att fixa detta förmodligen enkla problem?
Citera
2013-09-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Är det någon som kan skriva commands när man hyr en server på games4u? Händer inte ett skit efter rcon förutom om man försöker byta map?

Jag som gör något fel eller va fan? Games4u verkar visserligen heldött nu men en månad utan att fixa detta förmodligen enkla problem?

Du måste skriva "rcon changelevel de_dust2", annars skickar du inte kommandot till servern. Kan räcka med "rcon de_dust2" också, har för mig games4u hade alias för alla maps i 1.6 iaf.
Citera
2013-09-20, 01:16
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Du måste skriva "rcon changelevel de_dust2", annars skickar du inte kommandot till servern. Kan räcka med "rcon de_dust2" också, har för mig games4u hade alias för alla maps i 1.6 iaf.
För i helvete min gode man Glasstarta, ett stort tack.
Måste slagit totalt slint i skallen, sedan g4u-servern hade andra problem trodde jag detta var ett som kvarstod men jag har använt fel command.
Citera
2013-09-20, 01:53
Medlem
Osborns avatar
Någon som har en lösning på hur man får sin valda pistol att "stanna" kvar? Jag vill köra med p2000 men varenda gång jag startar go/joinar ett game blir det silencer. Jag måste dca på warmupen och därefter välja p2000 varje match
Citera
2013-09-20, 02:34
Medlem
Citat:
För i helvete min gode man Glasstarta, ett stort tack.
Måste slagit totalt slint i skallen, sedan g4u-servern hade andra problem trodde jag detta var ett som kvarstod men jag har använt fel command.

Händer även den bäste Man skriver alltid fel när man använder rcon dock, eftersom att man inte får upp en lista på vilka commands som man kan använda, alltid lika jobbigt.
Citera
2013-09-20, 02:54
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Någon som har en lösning på hur man får sin valda pistol att "stanna" kvar? Jag vill köra med p2000 men varenda gång jag startar go/joinar ett game blir det silencer. Jag måste dca på warmupen och därefter välja p2000 varje match

Sparas alltid för mig nu för tiden. Kan i alla fall säga så mycket som att du kan byta in-game så länge warmupen är igång. Bara ESC > Loadout eller Inventory.
Citera
2013-09-20, 08:16
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Hur avslutar du spelet?
När jag spelar så avslutar jag det nästan alltid med console>quit. Då har det en tendens att inte spara de ändringar jag gjort.
Om du gör likadant så testa avsluta det den vanliga vägen
Citera
2013-09-20, 12:43
Medlem
Hej!
Varje gång jag startar cs så sätts min mic på i Windows så jag hör mig själv, måste stänga av den varje gång jag startar upp csgo. Otroligt störsamt, hur fixar man det??

Sen skulle jag gärna vilja ha dom korrekta ratesen samt vad man ska ha i launch options då grafiken hackar när jag går åt sidan tex, får inte cs flyta på alls jämfört med 1.6..

Har 120hz skärm och en bra dator, så det måste vara inställningarna. Tacksam för svar
Citera
2013-09-20, 14:33
Bannlyst
Någon som har köpt Bravo Pass? Verkar tämligen intressant om de är limited skins man får i droppen.
Citera
2013-09-20, 14:43
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Någon som har köpt Bravo Pass? Verkar tämligen intressant om de är limited skins man får i droppen.
Jag har köpt. Verkar vara både skins man bara kan få med passet och ett extra skinpack för alla. Vad jag förstått i alla fall.
Citera
2013-09-20, 14:47
Bannlyst
Citat:
Jag har köpt. Verkar vara både skins man bara kan få med passet och ett extra skinpack för alla. Vad jag förstått i alla fall.
Är dessa limited eller kommer man kunna låsa upp dom senare?
Citera
2013-09-20, 15:15
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Finns det WC3 mod eller? Google ger ju inte direkt raka svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in